tein valituksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
noniin, onko kukaan muu täällä koskaan valittanut kirjallisesti/s-postilla terveyskeskuksen ylilääkärille huonosta hoidosta tai palvelusta? minä sen tänään tein ja eilenkin olin yhteydessä, saapi nähdä mikä on vastaus.

[QUOTE="Kenguru";23060471]En, mutta uskon että valituksesi oli aiheellinen (minua ei tässä tapauksessa tarvitse vakuutella:D).[/QUOTE]

Aiheellinen se varmasti on, on vaan niin pitkä juttu etten jaksa alusta asti tähän selostaa..mutta on se joskus kumma kun kaikki saa ite hoitaa ja tapella siellä, että saa sen hoidon minkä tarvii. Meidän tapauksessa lapsi.

Minulla olisi ollut valittamista kahdestikin, mutta en ole loppuviimein jaksanut. Se kaikki kauhea stressaaminen ja vaiva ja suru on päässyt purkautumaan ja sitten on vaan mukavampi koittaa unohtaa koko juttu. Molemmilla kerroilla kyse ollut vain käytöksestä, ei kuitenkaan mistään hoitovirheistä tms, niistä katsoisin kyllä itseni velvolliseksi viemään asian eteenpäin.

[QUOTE="äippä";23060435]noniin, onko kukaan muu täällä koskaan valittanut kirjallisesti/s-postilla terveyskeskuksen ylilääkärille huonosta hoidosta tai palvelusta? minä sen tänään tein ja eilenkin olin yhteydessä, saapi nähdä mikä on vastaus.[/QUOTE]

taitaapi sinkkunaiset olla enempi lääkärin mieleen.. joten elä suotta odottele. rutiinilla käsittelee rutinasi. :(

Yhteistyössä