Tein vähän vaunukauppoja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ostin viikonloppuna uudet (siis käytetyt, mutta meille uudet) tuplamatkarattaat kirppikseltä kun oli niin edulliset että ne oli oikeastaan pakko ostaa.

Mieheltä nousee normaalisti sauhu päästä kun mä puhunkin jotain uusien rattaiden hankkimisesta, sillä sen mielestä yhdet riittää. Mun mielestä ei todellakaan riitä. Meillä oli ennen näitä uusia matkatuplia viidet rattaat ja ehkei me ihan niin monia tarvittu, mutta kun en osannut päättää mistä luovun ja mistä en.

Noh, tällä kertaa sitten esitin asian miehelle siten että mä ostin uudet rattaat, MUTTA myyn sitten kahdet pois, jolloin rattaiden määrä ei lisäänny kuin tilapäisesti ja kun olen myynyt kahdet pois, niin sitten niitä on vähemmän kuin ennen.

Mies otti asian jopa yllättävän hyvin vastaan.

Mä sitten rupesin raapustelemaan myynti-ilmoja rattaista jotka päädyin myymään (Brio Kombi ja Graco Mirage) ja ne meni alta kahdessa viikossa...siis molemmat!!!

Ja sain niistä vielä todella hyvin rahaa jolloin meidän ei tarvitse laittaa ns. omaa rahaa lainkaan vauvan uuteen turvaistuimeen vaan meille jää jopa yli mikä tietenkin on ihan äärimmäisen kivaa :D Ja jopa mies oli hyvillään :)

Siis mitä ihmettä teet/teit noin monilla rattailla?:o

Meilläkin tuo urpo luulee et pidän hirveesti kotiin rahdatuista tietokoneista/läppäreistä,niitä on ehkä 7.Ei vaan osaa päättää mikä niistä on paras.Hävitän kohta kaikki paitsi omani.
Ymmärrän siis miestäsi oikein hyvin:D

[QUOTE="vieras";22135941]Siis mitä ihmettä teet/teit noin monilla rattailla?:o

Meilläkin tuo urpo luulee et pidän hirveesti kotiin rahdatuista tietokoneista/läppäreistä,niitä on ehkä 7.Ei vaan osaa päättää mikä niistä on paras.Hävitän kohta kaikki paitsi omani.
Ymmärrän siis miestäsi oikein hyvin:D[/QUOTE]

No kyllä niille kaikille periaatteessa on käyttöä.

Ensin meille syntyi vauva jolle hankittiin yhdistelmät. Koska mein turvakaukalo painoi about 100 kg, niin hankittiin matkarattaat joiden kanssa pystyin sitä kaukaloa raijaamaan.
Sitten meille taisi tulla kuomurattaat kun yhdistelmät alkoi tuntumaan liian isoilta ja klohmoilta. Sitten meille syntyikin vauva ja tarvittiin tuplat. Lisäksi hankittiin yhdet rattaat mummolaan. Yhdistelmiä ei voitukaan myydä koska uusi vauva tarvitsi ne ja myös matkarattaita tarvittiin kun taas oli pianava kaukalo käytössä.

Kuomurattaista en halunnut luopua koska ne on tosiaan kätevämmät kokonsa puolesta kun yhdistelmät joten ne sitten jäi odottamaan stä aikaa, että isompi kävelee ja vain pienempi tarvitsee rattaat.

Ja nämä uudet matkatuplat on kätevät kun lapset on vähän ismpia...esim ensi kesänä, kun ne on kevyet ja kapeat...niillä voi sitten suihkia kauppakeskuksessa edestakaisin jne.

Jotta kyllä kaikille on kuitenkin käyttöä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;22136148:
ja mun mies on ärtynyt kun meillä on kolmet kärryt :D

kiva kun sait hyvin vaunut pois nurkista ja tilalle tarpeellista!

No sä voit sitten näyttää miehelle sekä mun, että Anatolian postaukset vaunujen määristä. Jospa mies sitten ymmärtäis miten hyvin hällä on asiat kun teillä on ns. vain kolmet rattaat :D

Meilläkin on kotona nyt vain enää kolmet...ihan mukavasti tuli tilaa portaikon alle :D

No sä voit sitten näyttää miehelle sekä mun, että Anatolian postaukset vaunujen määristä. Jospa mies sitten ymmärtäis miten hyvin hällä on asiat kun teillä on ns. vain kolmet rattaat :D

Meilläkin on kotona nyt vain enää kolmet...ihan mukavasti tuli tilaa portaikon alle :D

mä oisin halunnut meille tuplatkin kun kuopus syntyi mutta ei ne olisi mahtuneet hissiin, eikä pyöräkellarissa voi säilyttää :headwall: sattuneesta syystä kuopus olikin oikea kantoliinapoika, esikoinen oli 2v kun pikkuveli syntyi eikä jaksanut todellakaan kävellä/seisoa seisomalaudalla pitkiä matkoja... ja meillä ei ole autoa, että paljon liikutaan rattaiden kanssa.

nyt alkaa hajoilemaan kaikki vaunut, voi hyvillä mielin siis luopua niistä kohta kunhan kuopus vähän kasvaa.

Yhteistyössä