Ärsyttää kaveri. vaunuista kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluaisin just tuollaiset :D ja voisin maksaa 200 euroa.

Muttamutta; en myisi vanhoja vaunuja ystävälle, vaan tuntemattomalle mielummin: Huutiksessa saa hyvän hinnan eikä tarvitse miettiä kaveriasioita.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Anteeks mut noi on kyl ihan hilavitkuttimia tollaset vaunut.. Emmäkään enempää maksais.. sorz.

Itse asiassa noi on tosi hyvät vaunut! Kaverilla on, jo toisella lapsella käytössä ja olleet todella hyvät. Eivät tosin ole noin PINKIT :D

Tosi törkee tarjous sun kaverilta! Huutikseen vaan ja varmasti saat hyvät rahat kun ovat siistit ja noin uudet :)

Itse myin juuri kolme vuotta vanhat vaunut 200e. Tosin merkki oli toinen.
Mutta, jos et ystävältäsi saa haluaamaasi hintaa kokeile myydä muualla. Itse sain tuon markkinan kautta myytyä. Kyllä joku löytyy, joka on valmis maksamaan kunnolla.

Pakko kysyä, onko kaverilla lapsia ennestään/tietääkö se mitään vaunujen hinnoista?
On turha heti älähtää tollasesta jossei toisella ole mitään kokemusta vaunuista ja siitä minkälaisissa hintaluokissa ne pyörii...

Mua niin ärsyttää, et ku ollaan kavereita, oletetaan et annetaan melkeen ilmaseks kaikki.
mä oon antanu meidän lapsien vanhoja hyväkuntosia vaatteita, talvipukuja jne heidän pienemmilleen oikeasti ilmaseks, mut en mä nyt sentään vaunuja anna!!

Pistät huutikseen myyntiin. Täällä kaikki aina sanovat, etteivät maksaisi mistään rattaista/vaunuista muutamaa kymppiä enempää (kun "käytetty on aina käytetty, vaikka ois vaan kerrankin kokeiltu" ) ja kas kummaa, kun sit taas huutiksesta ne menevät ihan mukavalla hinnalla. Eli jos se raha on sulle tarpeen, niin laita ne myyntiin muualle ja sano kaverillesi suoraan syy siihen.

Palstallakin useimmat haluavat kuvioon mukaan Laupiaan samarialaisen silloin, kun ovat saamapuolella eli ostajina --> kaikki pitäisi saada suurin piirtein ilmaiseksi. Sitten kun itse ovat myymässä, niin tilanne onkin useimmilla ihan toinen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua niin ärsyttää, et ku ollaan kavereita, oletetaan et annetaan melkeen ilmaseks kaikki.
mä oon antanu meidän lapsien vanhoja hyväkuntosia vaatteita, talvipukuja jne heidän pienemmilleen oikeasti ilmaseks, mut en mä nyt sentään vaunuja anna!!

Tuo on se vaara, kun yrittää olla ystävällinen - sitä pidetään itsestäänselvyytenä. Itse pyrin pitämään kohtuuden siinä paljonko annan lasteni serkuille vaatteitakin, sillä en tahdo joutua siihen tilanteeseen, että vaatteita tiiraillaan jo sillä silmällä, että pian tuo on meidän...

Ei antaminen voi olla velvoite! Varsinkaan sillä kth:lla.

Uusimmat

Yhteistyössä