Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis noin iso lapsi ja leikkii vielä keppihevosella ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis noin iso lapsi ja leikkii vielä keppihevosella ?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis noin iso lapsi ja leikkii vielä keppihevosella ?
Asemallako sitten pitäisi notkua rööki suussa:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun![]()
Mitä tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun![]()
Mitä tarkoitat?
Mä luulen, että sunnuntaiaamun kiukuttelijat on taas heränneet B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun![]()
Mitä tarkoitat?
Mä luulen, että sunnuntaiaamun kiukuttelijat on taas heränneet B)
Meinaakohan se kun toisessa silmässä ei ole kuvassa punaheijastetta? Muissa kuvissa on näkynyt ihan normaalisti että en ole huolestunut.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Onpa ihana keppihevonen ja suloinen tyttö:heart: