Tein tytölle keppihepan (sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana =)
Varmasti mieluinen. Itsellä oli pienenä mustasta villasukasta ja jääkiekkomailasta tehty keppiheppa joka oli paljon villimpi ja parempi kuin naapurin ostettu :D

Itsellä on ollut tarkoitus tehdä lapsille omat keppihepat piiiitkän aikaa mutta en ole saanut aikaiseksi. Niistä tulisi persoonallisempia kuin ostetuista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis noin iso lapsi ja leikkii vielä keppihevosella ?

No ei 9v. minusta ole liian suuri kepparilla leikkimään. Meikatako pitäisi ja notkua ostarilla poikien kanssa? Meillä lapsi saa olla lapsi niin kauan kuin haluaa ja leikkiä millä haluaa. Meidän neiti on muutenkin tosi innostunut hevosista ja harrastaa ratsastusta.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis noin iso lapsi ja leikkii vielä keppihevosella ?

Asemallako sitten pitäisi notkua rööki suussa :o :kieh:

Ainakin tuon vieraan lapsi taitaa tehdä niin ja se on äitinsä mielestä ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun :(

Mitä tarkoitat?

Mä luulen, että sunnuntaiaamun kiukuttelijat on taas heränneet B)

Meinaakohan se kun toisessa silmässä ei ole kuvassa punaheijastetta? Muissa kuvissa on näkynyt ihan normaalisti että en ole huolestunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Huomaatteko muut tytön silmässä ikävän jutun :(

Mitä tarkoitat?

Mä luulen, että sunnuntaiaamun kiukuttelijat on taas heränneet B)

Meinaakohan se kun toisessa silmässä ei ole kuvassa punaheijastetta? Muissa kuvissa on näkynyt ihan normaalisti että en ole huolestunut.

Juuri tuota tarkoitin, siksi kysyin noin, kun en halunnut huolestuttaa turhaan :)

Hieno on heppa :)

Ihana heppa! Kertakaikkiaan!

Mä jaksan ihmetellä näitä joiden hakemalla pitää hakea jotain negatiivista ja huonoa, omituista ja ihmetellä että miten se tyttö nyt vielä tommosella leikkii...... :o

Mikä * haatanan hedelmä* siinä on että jos joku laittaa kuvaa jostain niin seti pitää aukoa päätä ihan asian vierestä |O

Ja kyllä, MÄ olen sunnuntaiaamukiukuttelija :D

Hieno heppa! Ja nätti tyttö :)

Meidän lasten retro-keppiheppa (sellainen 70-luvun vakosamettiversio) lähti autuaammille metsästysmaille, kun mä kyllästyin kompastelemaan siihen :ashamed:

Yhteistyössä