Tein testin treffipalstoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corona radiata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rahaa mainittuihin operaatioihin olisi kyllä omastakin takaa.

Epäilen kyllä, ettei monikaan vain pikkukivaa hakeva mies satsaisi vastaukseensa kovinkaan paljon. Saamani vastaukset olivat, kuten mainitsin, monisanaisia ja harkittuja ja niissä korostettiin miesten etsivän nimenomaan parisuhdetta. Parisuhdetta kauniin, mutta varsin kanamaisen naisen kanssa. Hämmentävää.

No naisia ei ole niin helppo saada kuin miehiä. Varmaan, koska naiset ei ehkä sittenkään halua pelkkää alapäätoimintaa, vaan muutakin.

Osalla vastanneista olikin selvästi tällainen motiivi. Heidät tunnisti helposti hieman alentuvasta kirjoitustavasta ja seksuaalisesti vihjailevasta sävystä. Eniten minua hämmästytti hyvinkin fiksulta vaikuttavien miesten monisanaiset vastaukset ja minulle esitetyt kysymykset.

No jotain 'teenpä nyt vaikutuksen tässä'-yritystä ehkä sitten. olettavat varmaan että kaunotar saa paljon vastauksia ja ehdotuksia, joten pitää erottua edukseen joukosta? Semmostahan se on, kyllä kauneudella ja seksillä pelataan paljon tänä päivänä, olen ihan itsekin huomannut. Voi olla ihan täys kusipää tai siis käyttäytyä niin ja miehet pyörii silti jaloissa. Sama homma pelimiehillä.

Sama on todettavissa kun katsoo Hollywoodin kuuluisten miesnäyttelijöiden puolisovalintaa.

Menestyneet näyttelijät ovat yleensä älykkäitä, tarkoitan näitä ei niin poikasia enää ja jos lehdestä katsoo minkälaisen puolison valitsee mies joka saisi kenet tahansa, niin pettyyhän siinä miessukupuoleen.

Parikymppinen malli korvataan parikymppisellä bikinienkelillä,uudestaan ja uudestaan, kunnes koko paljasteleva höyhenkavalkadi on käyty läpi.
Hihihi, kikakika. Onko kumma että lähtee vaihtoon?

Miksi eivät koskaan valitse älykästä naista vaikka kaunis olisikin?

Tää ketju kiteyttää sen niin loistavasti, miksi katosin noilta palstoilta ja elän ikisinkun elämää. Mä en halua jakaa elämääni sellaisen ihmisen kanssa, jolle ulkokuori on ykkösprioriteetilla elämänkumppania etsittäessä. Mä en halua olla pelkkä näyttelyesine tai silmänruoka, mutta kun muutakaan ei tunnu olevan tarjolla niin olen sitten mieluummin yksin.

Yhteistyössä