Tein tein eilen plussatestin,mutta ihmetyttää kun viime viikolla oli vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras pulassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras pulassa?

Vieras
Tuli kolmena päivänä hieman verta.Sitten ei mitn,luulin että menkat tuli viikkoa aikasemmin,mutta olivat niukemmat. Mistäköhän oli kyse.Eilen tein sitten testin ja oli plussa :) Menkkojen piti alkaa tänään.

varhaisessa keskenmenossa vuoto on yleensä niukkaa ja kipujakaan ei ole. Harvoin moni edes tajuaa olleensa raskaana kun luulevat menkoiksi sitä vuotoa. Plussahan edelleen näkyisi testissä vaikka kesken olisikin mennyt. Mutta voi olla kiinnittymisvuotoakin :)

Plussa on plussa, onnea!
Minulla oli esikoisen aikaan samantyyppinen tapaus. Oli ihan normaalivuotoiset ja pituiset 'menkat'. Tein raskaustestin joka oli plussa. Kun menin ensimmäiseen ultraan viikolla 11+6, sikiö olikin jo 16. viikkoinen. Tiedä sitten mistä nämä valemenkat johtui, mutta raskaana sitä oltiin jo silloin.

millon saisin sitten tietää menikö kesken,tuntuu vaan kyllä siltä että raskausoireet voimustuu,rinnat muuttuneet kipeeksi.Rupesi hirvittää...omituinen vuoto. pitää varmaan seurata tilannetta.Milloin se kiinnittymisvuoto tulisi? ovulaatio olin 19 päivä tätä kuuta. vuoto alkoi 25 päivä ja kesti 3 päivää.

Vaikuttaa siltä,että olet vahvasti raskaana. Minulla tuli 5 päivää kestävät niukat menkat ja tein jonkin aavistuksen varassa testin ja plussaa näytti. Onnea :)

millon saisin sitten tietää menikö kesken,tuntuu vaan kyllä siltä että raskausoireet voimustuu,rinnat muuttuneet kipeeksi.Rupesi hirvittää...omituinen vuoto. pitää varmaan seurata tilannetta.Milloin se kiinnittymisvuoto tulisi? ovulaatio olin 19 päivä tätä kuuta. vuoto alkoi 25 päivä ja kesti 3 päivää.

Musta tuo ei kuulosta lainkaan keskenmenolta,että sinuna kyllä olisin sitä mieltä että raskaana ollaan. Alkuraskauden vuodot ovat tosi yleisiä.

Plussa on plussa, onnea!
Minulla oli esikoisen aikaan samantyyppinen tapaus. Oli ihan normaalivuotoiset ja pituiset 'menkat'. Tein raskaustestin joka oli plussa. Kun menin ensimmäiseen ultraan viikolla 11+6, sikiö olikin jo 16. viikkoinen. Tiedä sitten mistä nämä valemenkat johtui, mutta raskaana sitä oltiin jo silloin.

Kiitos.Mietin kun tuo vuoto oli viime viikolla niin jos olisi mennyt kesken niin eikös raskaushormoni alkaisi jo poistumaan elimistöstä,eikä oireet lisääntyisi ja tulisi vahvaa plussaa. kuitenkin menkkojen piti alkaa vasta tänään.

Yhteistyössä