Tein tänään ratkaisun!

Palstamammat kilvan haukkuu Milannaa, joka on osoittanut pystyvänsä menestymään. Mies vaan vaihtoon, et sinä Milanna tuollaista miestä tarvitse.
sen verran haluan sanoa, että en haukua, totean ilmiselvyyksiä, eikä tarkoitukseni ole ollut pahoittaa Milannan mieltä. Hän on oppikouluesimerkki epävakaasta persoonallisuudesta, joka liitelee taivaalla ja putoaa ja on samassa lauseessa haastamassa jengiä TAAS oikeuteen jonkin olemattoman syytteen perusteella. Jos Milanna perehtyisi omaan elämäänsä ja keskittyisi omin lapsiinsa sillä ahkeruudella, millä tuntuu perehtyneen suomen lakiin, voisi tuloksia syntyä ihan eri tavalla. Jälleen vain huomio, kunhan tempauduin tähän keskusteluun ihanana yh aamuna kaksin lapsen kanssa, joka on turvassa kainalossa ja joka tapaa viikottain isäänsä vähintään vuorokauden, kaksi, isän yrittäjyyden takia. Jotkut meistä eivät ota suhteita kertakäyttösuhteina ja pyyhi persettä rahatupolla. Joillekin meistä niillä suhteeseen kuuluvilla ihisillä on hyvin syvällistä merkitystä. Joten Milanna, kiitos, aamuni on mitä parhain ollut tähän asti =)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="realisti";30204242]Veikkaa, että 4 lapsen yksinhuoltajalle ei ole miehiä jonoksi asti.[/QUOTE]
mutta kun se mama hoitaa ne lapset. käsitykseni on, että kovin monen suomalaisen naisen lapsia ei hoida heidän oma mummonsa 24/7, todistakaa, jos olen väärässä tässä tilanteessa.
Joten kyllä Milanna porskuttaa, kuten jo tuossa aiemmin totesin.
 
dfgdg
Miten sä voit myydä firman joka ei ole kannattava? :D Kerrotko?
Laittaa vaikka Viasat niin siellä saat katsoa erilaisia tosi-tv sarjoja. Mitä mun äiti tekee Pietarissa? Kun ei se tunne koko kaupunkia :/? Olen nytkin pärjänyt yksin lasten ja firmojen kanssa. Auts... en mä tarvitse rahallista apua mistää, mä pahoittelen, mutta apua lasten kanssa tarvitsen kun töitä pitäisi tehdä. Lapsilisiä tietysti saamme? Etkö sinä saa? :O No ohhoh! Pillereitä? Pahoittelen mutta pillereitä en syö, en edes e-pillereitä. Korkeintaan burana, vaikka sekin hyvin harvoin kun enemmän MSM jauhe:tta käytän kun kemikaaleja. Kerrotko tarkemmin pillereistä? Mitä mun pitäisi itselle todista? En tajua sun pointtia kun on niin lapsellinen ja hyökkävä kirjoitus, sinunkin päivä ei ole alkanut hyvin. Minulla on taas ihan kiva päivä :).
Opamoxille voi olla käyttöä taas jossakin vaiheessa kun yh-arki urkenee..
 
sdfsf
Sillä tavalla että jos olen vapaa voin nauttia elämästä miten haluan :). Mitä järkeä on olla naimisissa ei tiedä kenen kanssa. Miehen kanss joka on josssain töissä aina kaukana? Voi olla monile se käy että hei nähdään taas kuukauden päästä, mutta minua tökki jo...En ole riipuvainen kenestä enkä tuu olemaan että mun pitäiisi kestää jotain mitä en halua...
Tuli vaan mieleen ... entä se rakkaus, ne lupaukset aivoliittoa solmiessa- tahdoit rakastaa miestä myötä- ja vastoinkäymisissä? Vai etkö koskaan rakastanutkaan (vaan kyseessä oli jonkin muun syyn vuoksi solmittu liitto) kun on noin helppoa lähteä suhteesta? Surullista, mutta hyvä että sulla menee hyvin.
 
vierasss
Ei tässä nyt muuta voi sanoa kuin että olet kahden vuoden feikkiavioliiton (rakkautta siihen ei sinun puoleltasi liittynyt?) avulla 'varastanut' puolet miehesi omaisuudesta joka hänellä oli jo ennen sinun tapaamistasi, avioliiton aikana et kerryttänyt omaisuutta euroakaan, päin vastoin tuhlasit valtavat rahasummat. Mahtaa miehen lapset sinua rakastaa- se on pois myös heidän tulevasta varallisuudestaan :(
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
"tytti"
Ei tässä nyt muuta voi sanoa kuin että olet kahden vuoden feikkiavioliiton (rakkautta siihen ei sinun puoleltasi liittynyt?) avulla 'varastanut' puolet miehesi omaisuudesta joka hänellä oli jo ennen sinun tapaamistasi, avioliiton aikana et kerryttänyt omaisuutta euroakaan, päin vastoin tuhlasit valtavat rahasummat. Mahtaa miehen lapset sinua rakastaa- se on pois myös heidän tulevasta varallisuudestaan :(
Miehet on usein hyvin tyhmiä.
 
vierass
Niin ja Milanna sun kannattaisi sinnitellä vielä hetki. Perehdy lakiin vähän tarkemmin, alle 3 vuotta kestäneestä avioliitosta ei tarvi osituksessa välttämättä jakaa omaisuutta puoliksi...varsinkin jos varallisuus on ennen liittoa ollut epäsuhtainen.
 
Ei tässä nyt muuta voi sanoa kuin että olet kahden vuoden feikkiavioliiton (rakkautta siihen ei sinun puoleltasi liittynyt?) avulla 'varastanut' puolet miehesi omaisuudesta joka hänellä oli jo ennen sinun tapaamistasi, avioliiton aikana et kerryttänyt omaisuutta euroakaan, päin vastoin tuhlasit valtavat rahasummat. Mahtaa miehen lapset sinua rakastaa- se on pois myös heidän tulevasta varallisuudestaan :(
Miten se on pois mun lasten omaisudesta? :) Vielä kun en ole viemässä mitään. Kun just kun puhut täällä onko minulle kertynyt jotain omaisuutta, niin kyllä on, enkä tarkoittaa muumimukeja ;D
 
Niin ja Milanna sun kannattaisi sinnitellä vielä hetki. Perehdy lakiin vähän tarkemmin, alle 3 vuotta kestäneestä avioliitosta ei tarvi osituksessa välttämättä jakaa omaisuutta puoliksi...varsinkin jos varallisuus on ennen liittoa ollut epäsuhtainen.
No sitten mulla asiat hyvin kun naimisissa olen ollut 3,5 vuotta jo ;D. Paitsi mitä jos en halua mitään? Kun ei kiinnosta ja tein sen verran itsekin töitä että jotain omakin olen saanut. Vielä kerran en ole kenstä riipuvainen sen suhteen ja joka kerta kun lähdin niin ei ollut muuta mukana kun omaa. Talokin vaikka kuinka kuuluu minullekin, mutta ei ole kiinnostusta ottaa mitään, myös syy kun avioeron otin itse. Niin reilua olisi näin.
 
Juristi
No sitten mulla asiat hyvin kun naimisissa olen ollut 3,5 vuotta jo ;D. Paitsi mitä jos en halua mitään? Kun ei kiinnosta ja tein sen verran itsekin töitä että jotain omakin olen saanut. Vielä kerran en ole kenstä riipuvainen sen suhteen ja joka kerta kun lähdin niin ei ollut muuta mukana kun omaa. Talokin vaikka kuinka kuuluu minullekin, mutta ei ole kiinnostusta ottaa mitään, myös syy kun avioeron otin itse. Niin reilua olisi näin.
Lyhytaikaisena pidetään yleensä alle viiden vuoden kestänyttä avioliittoa.

Netistä kopioituna: Sovittelua toimitettaessa voidaan määrätä, että tasinkoa ei lainkaan suoriteta tai tasinko-oikeutta rajoitetaan. Menettely tarkoittaa enemmän omistavan puolison suojaamista. Se soveltuukin käytettäväksi ennen kaikkea silloin, kun avioliitto on jäänyt lyhytaikaiseksi. Lyhytaikaisena pidetään alle viiden vuoden kestänyttä avioliittoa. Oikeuskäytännössä avio-oikeuden on katsottu kertyvän vähitellen. Yhden vuoden jälkeen avio-oikeutta on kertynyt 20 prosenttia, kahden vuoden jälkeen 40 prosenttia, kolmen vuoden jälkeen 60 prosenttia ja niin edelleen. Liiton kestoa arvioitaessa voidaan jossain määrin antaa merkitystä sille, jos puolisot ovat asuneet ennen avioliittoa pitkään yhdessä avoliitossa.
 

Yhteistyössä