Tein tänään ratkaisun!

Milanna Provoaa kuitenkin?
Tähän kun en voi vastata. Nämä miksi kysymykset on ihan turhia. Kyllä yksinhuoltajana on parempi elämäntilanne tulee olemaan, uskon ainakin niin :). Enkä tiedä edes olenko kauan yksinhuoltajanakin.
Uusi mies kiikarissa jo? Sillä tavallahan ne kaikki ongelmat ratkeaa... palatakseen jälleen pinnalle.

Toivon sulle kyllä kaikesta huolimatta voimia tulevaan ja että kaikki kääntyisi parhain päin. Ei ole mitenkään helppo tilanne erota kun uusi lapsi vielä masussa ja ero edessä. Vaikka helpolta nyt tuntuisikin...
 
Uusi mies kiikarissa jo? Sillä tavallahan ne kaikki ongelmat ratkeaa... palatakseen jälleen pinnalle.

Toivon sulle kyllä kaikesta huolimatta voimia tulevaan ja että kaikki kääntyisi parhain päin. Ei ole mitenkään helppo tilanne erota kun uusi lapsi vielä masussa ja ero edessä. Vaikka helpolta nyt tuntuisikin...
Niin kuin sanoin että tuskin ihan yksin pitäisi olla jos en tätä halua, mutta onko kiikarissa tai ei, tästä en halua puhua täällä.

Voi olla on vaikeampi kuin luulen, mutta tällä hetkellä se on helpoin ratkaisu, kun en vitsi olla miehen kanssa mutta yksin aina, sekä lapset? Ei heillä oikeastaan isä olekaan. Mä en vitsi niin kuin monet naiset jäädä odottamaan ihmeitä. Ne ei vain tapahdu, aina se oli sellainen narkomaani työn suhteen ja ihmistä ei voi muuta. Hyvää hänen asiakkaille mutta tuhoissa hänen perhelle. Teen minäkin työt ja joskus paljon, mutta on minulla myös muutakin elämä kuin työt ja nukun ainakin kotona, hän ei, hän elää keikoilla ja hoteleissa, nyt kun vielä pahemmaksi tilanne muutu, emme pääse edes ulos yömään tai kauppaan katsomaan vaikka tulevalle vauvalle jotain yhdessä, tuskin matkalle hänen 5v suunnitelman takia. Mulla on nyt paras ikä ja en halua lahjoittaa sen hänelle ollakseni orja.
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen
Mikä sinun osuutesi on näissä liittojesi pieleenmenossa?
Pieleen? En sanonut että pieleen jotain on niin mennyt vai että kohtudella kaikki. Juu en sietää patalaiskoja miehiä enkä halua miestä kuka ei ole ikinä oman perhen kanssa vaikka mahdollisuus on, nyt alkoi menemään liika överiksi, niin on pakko pistä sen poikki. Niin kuin myös sanoin se on mun päätös ja jopa onnellinen olen päätöksestä.
 
Eikö sua väsytä tommonen epävakaa elämäntyyli?
Hohhoija :O. Olet kyllä paras kommentoimaan? Onko parempi olla hilja jos oikeasti ei ole mitään hyvää sanottava? Mutta sen verran vastan että kyllä ärsyttää olla henkilön kanssa joka ei elää perhessä hetkiäkään ja pahemmaksi se on menossa. Mä olen parempi vaikka koko elämän yksin kun sellaisessa suhteessa, missä pitää vain odottaa jotain
 
Peyote
Hohhoija :O. Olet kyllä paras kommentoimaan? Onko parempi olla hilja jos oikeasti ei ole mitään hyvää sanottava? Mutta sen verran vastan että kyllä ärsyttää olla henkilön kanssa joka ei elää perhessä hetkiäkään ja pahemmaksi se on menossa. Mä olen parempi vaikka koko elämän yksin kun sellaisessa suhteessa, missä pitää vain odottaa jotain
Mä vaan et sul vaikuttaa olevan koko aika joku mies menossa tai kriisi päällä... Siitä oon samaa mieltä että on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.
 
adcgv
Hohhoija :O. Olet kyllä paras kommentoimaan? Onko parempi olla hilja jos oikeasti ei ole mitään hyvää sanottava? Mutta sen verran vastan että kyllä ärsyttää olla henkilön kanssa joka ei elää perhessä hetkiäkään ja pahemmaksi se on menossa. Mä olen parempi vaikka koko elämän yksin kun sellaisessa suhteessa, missä pitää vain odottaa jotain
No eikö se mies sen takia tee hurjasti töitä jotta teillä olisi se hurjan hyvä elintaso mikä on? etkö arvosta sitä ponnistusta tai ettekö pysty millään tavalla keskustelemaan jonkilaisesta kompromissista? Vai pakeneeko se mies jotain, menee töihin jotta ei ole pakko olla kotona...?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Peyote
No eikö se mies sen takia tee hurjasti töitä jotta teillä olisi se hurjan hyvä elintaso mikä on? etkö arvosta sitä ponnistusta tai ettekö pysty millään tavalla keskustelemaan jonkilaisesta kompromissista? Vai pakeneeko se mies jotain, menee töihin jotta ei ole pakko olla kotona...?
Voihan se mies muuallakin kyllä käydä kun toissä... Jos sillä aiemmin oli tapana käydä jossain stripparipaikoissa, niin ei se tapa ole ehkä muuttunut. Ehkä sekin aina vaihtaa kohdetta... Eihän siinä järkeä ole, että ollaan yhdessä mut ei ikinä nähdä.
 
No eikö se mies sen takia tee hurjasti töitä jotta teillä olisi se hurjan hyvä elintaso mikä on? etkö arvosta sitä ponnistusta tai ettekö pysty millään tavalla keskustelemaan jonkilaisesta kompromissista? Vai pakeneeko se mies jotain, menee töihin jotta ei ole pakko olla kotona...?
Mä luulen se ei vaikuttaa nyt meidän elintasoon hänen ylimäräinen hullu työ mitenkään. Se vain on työnarkomaani, eikä ole mitään muuta mielessä enää kuin työt, sillä vaikka olisi kaikki maailman rahat meno olisi samanlainen.
 
[QUOTE="Marie";30202185]Parempaa onnea ensi kerralla! :) Mies paranee vaihtamalla, mulla on nyt kolmas ollut jo kymmenen vuotta ja olen edelleenn onnellinen. :) Toivottavasti sullakin käy niin! :)[/QUOTE]

Kiitos :). Kyllä luulen nyt ainakin katson miestä paremmin. Toisalta ehkä jopa tiedän jo mikä se voisi olla. Tuhlata vuosia turhaan en todellakaan halua kenenkään kanssa.
 
Joopa joo
Ei se Milannan tuleva exmies taida töissä luuhata. Jos aiemminkin on kierretty strippibaareja, niin mikä estää "työmatkoilla" edelleen tämän harrastuksen jatkamista. Yleensä tissibaareissa käyvät miehet käyttävät muitakin naisten tarjoamia palveluita... Milannahan tämän asian tietää.
 
Voihan se mies muuallakin kyllä käydä kun toissä... Jos sillä aiemmin oli tapana käydä jossain stripparipaikoissa, niin ei se tapa ole ehkä muuttunut. Ehkä sekin aina vaihtaa kohdetta... Eihän siinä järkeä ole, että ollaan yhdessä mut ei ikinä nähdä.
Apua, mun se nyky tai ex en tiedä miten enää kutsun ei ole ikinä käynyt ko paikoissa, paitsi mun kanssa ;D
 

Yhteistyössä