tein sitten ilmiannon

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
no mutta toihan on hyvä tietää. Mun tutun lapsi 10vee on laittanut jo monet kerrat mulle kaveripyynnön...Ja en juuri siksi ole suostunut kaveriksi, koska musta sen ikäisen ei tarvi vielä olla facebookissa...Joten kiitos tästä tiedosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
no mutta toihan on hyvä tietää. Mun tutun lapsi 10vee on laittanut jo monet kerrat mulle kaveripyynnön...Ja en juuri siksi ole suostunut kaveriksi, koska musta sen ikäisen ei tarvi vielä olla facebookissa...Joten kiitos tästä tiedosta.
Mun 12v on kyllä nassukirjassa, mutta halusi vain niiden pelien vuoksi siihen. =)
 
vieras
luottamuksellista se on..eikä oikeastaan mun napaa edes kaivele vaikka olis 7vee sielä :) tunnen ja rehellisesti sanottuna tuntui vaan perkeleen hyvälle kaiken paskan keskellä!
ja julkisella profiililla saa pedoja ym aika helposti houkuteltua juttelee oli sitten 10 tai yli 13v
 
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
siellähä voi valita vain hyviä ystäviä kaverikseen, et ei sinällään ole yhtä "vaarallinen" kun vaikka irc-galleria..
siis miten niin voi valita vain hyviä ystäviä? Kyllä mä saisin pyytää ketä vaan kaverikseni ja jos se toinen menee hyväksymään niin sitten me ollaan facessa kavereita ja sillä selvä. Ja yllättävän moni vieläpä hyväksyy kaveripyynnön tuntemattomilta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
no mutta toihan on hyvä tietää. Mun tutun lapsi 10vee on laittanut jo monet kerrat mulle kaveripyynnön...Ja en juuri siksi ole suostunut kaveriksi, koska musta sen ikäisen ei tarvi vielä olla facebookissa...Joten kiitos tästä tiedosta.
Mun 12v on kyllä nassukirjassa, mutta halusi vain niiden pelien vuoksi siihen. =)
joo mutta sä tiedät ja lienee voit omalla tavalla valvoa jos olet kavereissa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
no mutta toihan on hyvä tietää. Mun tutun lapsi 10vee on laittanut jo monet kerrat mulle kaveripyynnön...Ja en juuri siksi ole suostunut kaveriksi, koska musta sen ikäisen ei tarvi vielä olla facebookissa...Joten kiitos tästä tiedosta.
Mun 12v on kyllä nassukirjassa, mutta halusi vain niiden pelien vuoksi siihen. =)
joo mutta sä tiedät ja lienee voit omalla tavalla valvoa jos olet kavereissa?
Juu ja mulla on salasanakin sinne. =)
 

Yhteistyössä