Tein raskaustestin pari päivää sitten ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmiset jättää raskaustestejä pöydille useiksi päiviks tai käy tonkimassa niitä roskiksista
a015.gif

no mulle ei ole ikinä tullut siihen viivaa, kun en ole ollut raskaana. siis vaikka monen päivän päästä olen katsonut, niin ruutu on ollut ihan tyhjä.

toisaalta taas viime raskaudessani kun testasin, niin tuli haalea viiva vasta sen ajan jälkeen, mikä paketissa lukee. ja testasin sitten uudestaan, ja sillon se tulikin ihan sallitussa ajassa.

käytän yleensä niitä apteekin "kunnon testejä" enkä niitä liuskoja. minkä merkkistä testiä käytit?

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no mulle ei ole ikinä tullut siihen viivaa, kun en ole ollut raskaana. siis vaikka monen päivän päästä olen katsonut, niin ruutu on ollut ihan tyhjä.

toisaalta taas viime raskaudessani kun testasin, niin tuli haalea viiva vasta sen ajan jälkeen, mikä paketissa lukee. ja testasin sitten uudestaan, ja sillon se tulikin ihan sallitussa ajassa.

käytän yleensä niitä apteekin "kunnon testejä" enkä niitä liuskoja. minkä merkkistä testiä käytit?

no mä taas olen vähän sillä kannalla, että on oikea plussa. mutta ostaa uusi testi, ja testaa aamupissasta. siitä kyllä taatusti plussat näkyy, jos siis on oikeaan aikaan testaamassa, eli kun menkkojen pitäisi alkaa tai myöhemmin.

onnea vaan! :flower: