Tein pari vaalikoneen testiä

Vihreää
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23314823:
Lisäksi näyt olevan yksinkertainenkin vielä, sitä ei kuitenkaan tarvitse hävetä sillä se ei ole ainakaan perusteiltaan sinun vikasi. Olet vain saanut huonommat pelimerkit kuin joku toinen tässä elämän suuressa uhkapelissä :D

Vakavammin sanoen, ei minun äänestyskäyttäytymiseni ollut mikään pääasia tässä keskustelussa. Etkö tajua mikä tässä on pääpointti?
Kiitos, mutta olen varsin tyytyväinen omiin "pelimerkkeihini". Näytät olevan vielä ilkeäkin, kaiken lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihreää;23314855:
Oletko vieraillut pakolaisten vastaanottokeskuksessa voidaksesi väittää moista? On totta, että vanhusten hoitoon ei käytetä riittävästi resursseja, mutta ei niissä pakolaiskeskuksissa kyllä ylenmäärin henkilökuntaa ole.. Sitä paitsi, Soinihan kannattaa vanhusten kotihoitoa. SINÄNSÄ hyvä juttu, jos vielä omaishoitajalle maksettavaa tukea korotettaisiin ja sitä ylipäänsä maksettaisiin kaikille sitä tarvitseville, mutta kovin sairasta vanhusta ei voi pitään kotona hoitaa, ei vaikka haluaisi, usko pois.
Youth as Refugees

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Vihreää;23314886:
Eli kaikki, jotka eivät äänestä Persuja, eivät ole fiksuja vaan hävettäviä..?
Ovatko kaikki PerSujen äänestäjät 1) syrjäytyneitä alkoholisteja, 2) kouluja käymättömiä yh-äippiä, 3) peräkammarin poikia, 4) kristittyjä fundamentalisteja, 5) natseja, 6) rasisteja vaiko 7) ainakin heikkolahjaisia ja vajaaälyisiä sossun elättejä ?

Populistimedian ja muiden puolueiden kannattajien mukaan ovat, kaikkea tuota.
Mikä on sinun mielipiteesi?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23314826:
Ei mikään puolue aja monarkiaa kuitenkaan? Vasemmistosta vaan tulee mieleen kommari
No voi voi, vai tulee oikein kommarit mieleen.
Vasemmisto on tämän pohjoismaisen hyvinvoinnin rakentanu, jossa ihmisistä pidetään huolta.
Jos porvarit ois saaneet päättää niin ei kävis minunkaan lapsi koulua tänä päivänä. Että niin kommaria on tämä vasemmisto euroopassa. :headwall:

Kaikkia pälliaivoja sitä onkin. :D
Ota nyt ensiksi selvää mitä oikeisto ja vasemmisto käytännössä edes tarkottaa, täällä meillä. Sivistyneessä maailmassa.

No, ei voi kauhalla vaatia...

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23314890:
Kuinka niin? Mä olen koko ajan ollut äänessä.

Mihin nyt haluat kommentin?
Siihen kun kehuttiin että kuinka paljon PerSut ovat jo nyt saaneet aikaan.
Olisi mukava vaihteeksi kuulla niitä konkreettisia tekoja eikä pelkkää populistista propagandaa.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Vihreää;23314902:
Kiitos, mutta olen varsin tyytyväinen omiin "pelimerkkeihini". Näytät olevan vielä ilkeäkin, kaiken lisäksi.
Tämä sosialidemokraattinen hyvinvointi-Suomi on sitten näköjään onnistunut kasvattamaan peruskoulun käyneestä nuorestaan ilkeän keski-ikäisen naisen :D

Mutta en halua syyllistää ketään! Jokainen ihminen on laulun arvoinen... kai se suomalaistakin vielä koskee?

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23314936:
Ovatko kaikki PerSujen äänestäjät 1) syrjäytyneitä alkoholisteja, 2) kouluja käymättömiä yh-äippiä, 3) peräkammarin poikia, 4) kristittyjä fundamentalisteja, 5) natseja, 6) rasisteja vaiko 7) ainakin heikkolahjaisia ja vajaaälyisiä sossun elättejä ?

Heh. Sinä kai sen meitä paremmin tiedät. Itse kun en tunne ketään joka äänestäisi PerSuja.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Vihrää;23314994:
Täällä kysyttiin, mitä Persut ovat tähän mennessä saaneet aikaan?
Mitä ne olisivat voineet saada aikaan?

Puolue perustettiin Wikipedian mukaan 5/1995. PerSuilla on ollut 1-3 kansanedustajaa ja noin 4% kannatus tähän asti!!

Sanokaa minulle, mitä kukaan olisi voinut näillä eväillä saada aikaan??? :D :D :D

Vihreää
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23314936:

Minä en ole yhtä kuin populistimedia. Osaan ajatella itsekin.

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23315038:

Puolue perustettiin Wikipedian mukaan 5/1995. PerSuilla on ollut 1-3 kansanedustajaa ja noin 4% kannatus tähän asti!!

Sanokaa minulle, mitä kukaan olisi voinut näillä eväillä saada aikaan??? :D :D :D
No sitten ei kannata suureen ääneen mainostaa kuinka paljon asioita ovat jo saaneet aikaiseksi.
Tyhjää puhetta ja paljon uhoa ilman konkreettista tietoa siitä mitä ja miten asiat hoidetaan.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23315038:

Kyllä tossa ajassa olis pitänyt jo tehdä monta alotetta ja ajaa niitä läpi. Mitä on tehty?

Mitä ovat saaneet aikaan yli kymmenessä vuodessa?? Koita nyt etsiä EDES YKSI ASIA.. tunnen
myötähäpeää. 1 asia edes?? Ilman tekosyitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä