K
Kotiäidiksi haluava
Vieras
Meillä kuumeillaan ja yritetään saada kolmas lapsi (toivottavasti syksyllä-06). Lisäksi olemme aikoneet muuttaa pieneen maaseutukuntaan noin 40km päähän suuremmasta kaupungista. Tämä tarkoittaa samalla sitä, että työnmahdollisuudet pienenevät lähes olemattomiin. Olen aloittamassa opinnot nyt, joita ehkä sitten jatkan iltaopintoina kun/jos vauva syntyy syksyllä. En siis ole vakityössä nyt.
Olen äärettömän onnellinen, koska olen vihdoin saanut tehtyä päätöksen
- jään kotiäidiksi jos meitä vielä tuolla kolmannella lapsella siunataan! En siis kiirehdi töihin, enkä kouluun, edes siinä vaiheessa kun kuopus täyttäisi kolme. Haluaisin vielä enemmänkin lapsia, mutta mies ei ehdottomasti, tämä jäisi siis viimeiseksi. Olisi tietysti mukava, jos löytyisi jotain kotona tehtävää työtä, mutta jokatapauksessa, nyt loppui tämän äidin stressi siitä, että on haettava johonkin, että on oltava työ, että on pakko sitä ja tätä... :snotty: Rasittaa nuo aikaiset aamut ja lasten hoitoon vieminen, kauhea kiire ja hiki valuu...
Sukulaisethan ovat sitä mieltä, että työtä olisi pakko olla, eihän sitä muuten voi elää... Onneksi pärjätään miehen tuloilla, kun ei mitään ihmeitä ostella ja eletään nuukasti. Mies saa joka kuukausi tehdä jotain itselleen mieleistä, kun kerran leivän tuo pöytään.
Onko täällä muita kotiäitiydestä haaveilevia? Taidan saada arvosteluryöpyn niskaani, mutta siitä viis
Olen äärettömän onnellinen, koska olen vihdoin saanut tehtyä päätöksen
Sukulaisethan ovat sitä mieltä, että työtä olisi pakko olla, eihän sitä muuten voi elää... Onneksi pärjätään miehen tuloilla, kun ei mitään ihmeitä ostella ja eletään nuukasti. Mies saa joka kuukausi tehdä jotain itselleen mieleistä, kun kerran leivän tuo pöytään.
Onko täällä muita kotiäitiydestä haaveilevia? Taidan saada arvosteluryöpyn niskaani, mutta siitä viis