Tein niiiin hyviä alelöytöjä (turhistakin turhempi)

En pääse löytöjäni miehelle esittelemään, kun se ei ole kotona. Niin saatte nyt kärsiä sen puolesta. :xmas:

3v. tytölle löysin seuraavaa (hinnat pöyristetty, esim. 19,90 € = 20 €):

Ticketin syyshaalari 60 € (ovh 120 €)
Reiman fleecetakki 15 € (ovh 30 €)
Legon tunika 9 € (ovh 30 €)
Legon legginsit 10 € (ovh 20 €)
S.Oliver caprishortsit 8 € (ovh 26 €)
S.Oliver mekko 18 € (ovh 36 €)

En olis varmaan mitään noista ostanut oikealla hinnalla, mutta alesta kannattaa ostaa kun ovat hyvälaatuisia.
 
Mä kävin Jumbossa viikonloppuna ja en kyllä löytänyt mitään alesta. Koluttiin kolmatta tuntia liikkeitä siellä. Yleensä ei löytynyt kokoa tai jo alennettu hinta oli kallis jo sellasenaan.
 
[QUOTE="vieras";26667451]Kallis on vieläkin haalarisi. Reiman fleesetakit oli tehtaanmyymälässä 10e.[/QUOTE]

Ei 60 € ole mun mielestä kallis laadukkaasta haalarista. Sitä paitsi jos se ei kovasti kärsi tytön käytössä, niin sen saa myytyä hyvään hintaan huutonetissä kun jää pieneksi.
 
[QUOTE="poikia3";26667474]Mistä noin hyviä löytöjä teit? Jos minunkin pitäisi lähteä yrittämään.[/QUOTE]

Jesper Juniorista. Tosin pk-seudun ulkopuolelta. En tiedä onko pk-seudun vastaavat kaupat jo koluttu tyhjäksi.
 
"öööö"
Ei 60 € ole mun mielestä kallis laadukkaasta haalarista. Sitä paitsi jos se ei kovasti kärsi tytön käytössä, niin sen saa myytyä hyvään hintaan huutonetissä kun jää pieneksi.
jaa, näitä mammoja jotka ostaa jonkun haalarin rahankiilto silmissä, että saa myytyä sen hyvällä hinnal eteenpäin, "jos ei kärsi kovinpaljo käytössä"..
Sitten kiljutaan tuolla ulkona sille Pirkko-Marjatalle että"et mene sinne, puku likaantuu" "et tee sitä, tätä tai tota, kun se puku"...
Kantsis vaan myydä se suoraan eteenpäin ja ostaa lapselle sellanen puku, että se saa siellä ulkona sit tehäkkin jotain.
 
[QUOTE="öööö";26667607]jaa, näitä mammoja jotka ostaa jonkun haalarin rahankiilto silmissä, että saa myytyä sen hyvällä hinnal eteenpäin, "jos ei kärsi kovinpaljo käytössä"..
Sitten kiljutaan tuolla ulkona sille Pirkko-Marjatalle että"et mene sinne, puku likaantuu" "et tee sitä, tätä tai tota, kun se puku"...
Kantsis vaan myydä se suoraan eteenpäin ja ostaa lapselle sellanen puku, että se saa siellä ulkona sit tehäkkin jotain.[/QUOTE]

No voi jösses, olet varmaan selvänäkijä? Mun lapset on aina saaneet peuhata pihalla ulkovaatteissa niin paljon kuin sielu sietää, sitä vartenhan ne ulkovaatteet on. Tytöllä on toinenkin syyshaalari, ja JOS tuo ostamani ei kovasti kärsi, niin myyn sen. Jos kärsii, niin sitten en myy, eikä se ole mikään ongelma. Ei 60 euroa vie mua konkurssiin.
 
"mie"
Hyviä löytöjä teit.

Itsekin löysin eilen lapselle Espritin, Mini A Turen ja Tutan vaatteita -60% alehinnoilla. Vaikka olin jo lähes kaikki "vakkariliikkeeni" kolunneena ajatellut etten mitään ostettavaa alennusmyynneistä löytäisi, niin lopulta Sokoksessa tärppäsi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Holly&Ivy
No tuota voi kyllä todellakin kutsua löydöksi! =)
Kyllä! :D Säästössä on, koska on edelleen niin hyvä kuntoinen, seuraavaa odottamassa. Väriltään musta (vaikkakin minulla on tyttö), mikä ei minua haitannut, koska ns. tyttömäisillä asusteilla lapseni selkeästi tytöksi miellettiin. Kätevä molemmilla, harmi vaan että jäi jo nyt pieneksi.. Täytyy kait alkaa seuraavaa tehtailemaan, jotta pääsisi käyttöön.. :D
 

Yhteistyössä