Tein miehelleni testin, miten pitäisi reagoida

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nana";26093365]
Kävin hänen sähköpostissaan (urkin salasanan :( ) ja huomasin että hän oli poistanut viestin "tältä naiselta" kokonaan eikä kyllä ollut vastannutkaan siihen mitään.

[/QUOTE]

Mistä tiedät, että ei ole vastannut? Ihan samalla tavalla ne lähetetyt viestit voi poistaa kun saapuneetkin...

[QUOTE="vieras";26093786]Ai koska sun avioliitto meni vituilleen? voi jestas, oletpa viisaaksi kasvanut :D[/QUOTE]

Joo, kyllä. Tässä 14 vuoden aikana, jotka kuluneet avioitumisesta olen voinut seurata vain ja ainoastaan omaa epäonnista liittoani. Silmäni ja korvani ovat olleet suljetut ja elämänkokemukseni ei ole kasvanut lainkaan.

Eli mies petti sinua (lasken puhelinseksin harrastamisen pettämiseksi) ja puoli vuotta sen jälkeen menit naimisiin? MIKSI IHMEESSÄ? Varsinkin, jos et luota vieläkään mieheesi, että oikein testejä pitää tehdä?? En ikinä menisi naimisiiin ihmisen kanssa, joka olisi minua pettänyt. Enkä varsinkaan silloin, jos en häneen luottaisi.

Mitä tuohon aloituksen kysymykseen tulee, niin en kertois mitään kenellekään ja poistaisin koko väärän mailiosoitteen, kuulostaa ihan älyttömän lapselliselta ja eikö ole jo rikoskin esiintyä toisena? Saatika urkkia salasanoja ja lukea toisen mailit. Kummallista elämää joillakin...

Kerroin miehelle.
Se naurahti, sanoi olevansa otettu siitä että olen yhä mustasukkainen hänestä. Ei ollut lainkaan vihainen, sanoi että kuuluu mun luonteeseen olla yllätyksiä täynnä.
Asia käsitelty, kaikki päättyi hyvin. Puhumalla ne asiat selviää :)

[QUOTE="nana";26093973]Kerroin miehelle.
Se naurahti, sanoi olevansa otettu siitä että olen yhä mustasukkainen hänestä. Ei ollut lainkaan vihainen, sanoi että kuuluu mun luonteeseen olla yllätyksiä täynnä.
Asia käsitelty, kaikki päättyi hyvin. Puhumalla ne asiat selviää :)[/QUOTE]

Porvoossa ne miehet on avarakatseisempia.

eipä kyllä ole hyvä ennuste tällä... mutta iteppähän jokainen elämäänsä elää. Ajatella että mies ei edes loukkaantunut salasanan urkkimisesta. Eikä toisena esiintymisestä.

Mitäs jos miehellä on koko ajan se toinen nainen; ehkä sillä on toinen sähköposti, fb-profiili toisella nimellä, toinen puhelin mistä et tiedä mitään? Ehkä se tiesiin heti kun sai "sen toisen naisen" viestin, siis sinun kirjoittaman, ettei se voi olla oikeasti se toinen, koska heillä on joku yhteys koko ajan? Arvasi heti että säälittävä vaimohan se siinä, jee. Helppo on silloin naurahdella.

Yhteistyössä