tein löytöjä kirpparilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
lähin kattelee josko poitsulle löytyis 80cm vaatteita niin just oltiin yhteen pöytään laittamassa tavaroita ja menin tietty urkkiin niin muovikassillinen vaatteita 6? ja muutama uusi ja muut todella hyväkuntoisia.. tuli oikein hyvä mieli :D

:D Onnea löydöistä! Joskus lykästää!

Mäkin löysin meidän tytölle viime talven mallistoa Seppälän ihanan pitkän vaal.punaisen toppatakin karvavuorella, sellaisen hametakin kokoa 92 cm 6 eurolla! Ei uudesta erota! =)

Ostin kans tänään kirpalta tytölle 140 cm uudenveroset farkut 1 e :D

Sekä Lindexin juhlavamman paidan & siihen saman sarjan minihameen yhteensä 3 e =)

Harvemmin tuolle esikolle mitään kirpparilta ees löytyy joten olen XTRA - tyytyväinen :D

mä aattelin jos tiistaina kävisin pitkästä aikaa kun en ole käynyt moneen kuukauteen, joskus siellä on tehnyt hyviäkin löytöjä mutta harmi vaan kun pitää tililtä nostaa rahaa sen takia että pääsee kirppikselle kun siellä ei käy visa electron, olisi niin kätevää maksaa sielläkin ostokset kortilla

Onnea hyville ostoksille! Itseäni on myös muutamaan otteeseen lykästänyt että on sattunut juuri paikalle kun on oikeanlaisia vaatteita oltu laittamassa myyntiin. Eli viimeksi jotain vuosi sitten oli tytön joka oli ainut tyttö siinäperheessä vaatteita tulossa myyntiin ja oli vielä samoja merkkejä joita ite käytän. En kehdannut kaikkia ottaa tämän äidin paikalla ollessa, mutta kävin tyhjäämässä myöhemmin loputkin. 60e ja kaksi pussillista hyviä vaatteita.

Onnea löydöistä :)

Viime vuonna etin kissojen ja koirien kanssa pojalle kauluria. Nyt sit löysin sellaisen fleesekaulurin jonka saa niskan takaa tarranauhalla kiinni. Tämä löytö kyllä kaupasta. :)

Joo mä löydän itelleni joka kerta jotain kirppikseltä ja halvalla...
Nyt löyty syyskengät 5e ja ihan uudet. Nahkaset syyssaappaat ku uudet ni 6e, talvikengät 25cent ja toiset vähä hienommat 3e. Farkut 50cent ja harmaat housut 1e. Ja vaikka mitä muuta olen nyt lähiaikoina löytäny...
Ja noi kaikki siis itelleni...

Kohta tekee joku muukin hyviä löytöjä, sillä parin viikon päästä vien ison kasan lähes uudenveroisia vaatteita kirppikselle. Hinnoittelin just tänään ja kallein vaatekappale tais olla 3e. Espritiä ym.... Haluan vain vilpittömästi eroon kaikesta turhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana nyt:
Kohta tekee joku muukin hyviä löytöjä, sillä parin viikon päästä vien ison kasan lähes uudenveroisia vaatteita kirppikselle. Hinnoittelin just tänään ja kallein vaatekappale tais olla 3e. Espritiä ym.... Haluan vain vilpittömästi eroon kaikesta turhasta.

Tule tänne meillepäin pitää kirpparia, tulen heti ekana penkomaan pöydän.

Mä tein kanssa tänään löytöjä kirppiksellä. Nuorinmaiselle löysin tosi paljon 116cm vaatteita. Housuja ja puseroita. Katsoinkin just, että alkaa kaapissa olemaan vain pieniä. Kaikki oli vain 2e kappale :) Joskus onnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Mä tein kanssa tänään löytöjä kirppiksellä. Nuorinmaiselle löysin tosi paljon 116cm vaatteita. Housuja ja puseroita. Katsoinkin just, että alkaa kaapissa olemaan vain pieniä. Kaikki oli vain 2e kappale :) Joskus onnistaa.

Voi hitto. Taisin hinnoitella omat myytäväni aivan liian alakanttiin. Kyse uusista7 uudenveroisista lasten vaatteista ja laitoin hintaa 0,50-2e. Pitääköhän laittaa hinnat uusiksi.

Siis mä löysin kirpparilta kuukaus sitte stokken tripp trapp tuolin missä oli mukana puna-valkoraidalliset stokken pehmusteet.Turvakaari puuttui, mutta sen nyt saa vaikka uutena.Parasta tässä löydössä oli että joku hullu myi sen VIIDELLÄ eurolla koko paketin!Siis ei myyjä tienny minkä mokan teki.

huomenna vien oulussa vauvan vaatteet kirppikselle, mitähän niihin laittais hintaa? ei oo tullu oikein kateltua vuosiin, mitä kirppareilla mikäkinm maksaa. paljon alle 80 cm vaatteista vois pyytää?

Yhteistyössä