Tein liian hyvää ruokaa.. uuuh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
kalapuikkoja, uusia pottuja JA maailman herkullisin kermaviilikastike:
Roimasti tilliä, sokeria, ripaus suolaa, yrttimausteita, sipulisilppua, pieni tujaus sinappia, loraus ketsuppia, loraus omenaviinietikkaa.. NAMMMMMMMMM..
:p
Ja nyt oon täynnä ku turusen pyssy.

Mitäs muilla ruokana tänään? :attn:

voi hemmetti... nyt rupes tekemään mieli kalapuikkoja munakastikkeella... joo, ja kaapissa ei oo munia eikä pakastimessa kalapuikkojakaan enkä jaksa lähteä kauppaan |O *laiska*

itsetehdyt karjalanpiirakat, munavoi, katkarapu-avokadosalaatti, kylmä kurkkusosekeitto sen päälle nokare piparjuurella ja mausteilla ryyditettyä ranskankermaa, kylmä hedelmä-marjacoctail jossa aikuisilla mukana myös sopiva loraus sangriaa :)
Jopa lapsille kelpaa tämä menu.

Mä krillasin mökillä aivan mielettömän hyvää evästä. Lapset söi ja vieraatkin lapset kehu...
Mut mitä teki aikuiset... haukku minut et sianlihapihvit ja maissintähkät eivät ole terveelistä ruokaa.
Itse mässäsivät sit limua ja sipsejä.
Sanottaisko et pikkusen ärsytti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
kalapuikkoja, uusia pottuja JA maailman herkullisin kermaviilikastike:
Roimasti tilliä, sokeria, ripaus suolaa, yrttimausteita, sipulia, pieni tujaus sinappia, loraus ketsuppia, loraus omenaviinietikkaa.. NAMMMMMMMMM..
:p
Ja nyt oon täynnä ku turusen pyssy.

Mitäs muilla ruokana tänään? :attn:

kokeiles semmoista kastiketta ens kerralla että

kermaviiliä, kurkkusalaattia, suolaa, sokeria, sitruunaa, sitruunapippuria, mustapippuria ja sinappia. On muutens todella hyvää noiden puikkojen kanssa. Tätä oli meillä aina koulussa kalapuikkojen kanssa ja en vieläkään oo kyllästynyy makuun =)

Meillä syötiin toisspäivänä paistettuja kalapuikkoja ja uusia pottuja :p Nyt uunissa muhii karjalanpaisti ja kohta meen laittaa uudet potut kiehumaan. Tarvii jo mahan täytettä... :whistle: Join ½lasia valkkaria ja tölkin koffia, tyhjään mahaan. Meni ihan päiväsievien puolelle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nam:

kermaviiliä, kurkkusalaattia, suolaa, sokeria, sitruunaa, sitruunapippuria, mustapippuria ja sinappia. On muutens todella hyvää noiden puikkojen kanssa. Tätä oli meillä aina koulussa kalapuikkojen kanssa ja en vieläkään oo kyllästynyy makuun =)
Täytyy kokeil. :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja nam:

Täytyy kokeil. :p :p

Mä jo mietin et mikä tästä listasta unohtu mut se on TILLI!!! :D

Yhteistyössä