A
AnaNanna
Vieras
Tein naapuristamme lastensuojeluilmoituksen. Äiti tuntuu ottavan alkoholia JOKA viikonloppu ja isä ei aina kotona kattomassa perään. En pystyny enää vierestä seuraamaan lapsen törkeää kaltoin kohtelemista ;(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millanen ÄITI on melkein joka viikonloppu JUO alkoholia? Eiköhän elämässä muutakin ole kun se viinin ja siiderin lipitys, kuten vaikka se eskari ikäinen LAPSI!
Millanen ÄITI on melkein joka viikonloppu JUO alkoholia? Eiköhän elämässä muutakin ole kun se viinin ja siiderin lipitys, kuten vaikka se eskari ikäinen LAPSI!
mistä tiiät että juo joka vkloppu? riehuuko vai miten voit tietää?
Ollaan rivarinaapureita ja hän kantaa niitä viini- ja sidukkapulloja joka viikonloppu. Ei nyt ehkä riehu tai ole väkivaltainen, mutta edelleen hänellä on LAPSIKIN. Ei olisi sitten lasta tarvinnut tehdä jos viihtyy vapaa-aikana pullon parissa. Ammatiltaan vielä LASTEN puheterapeutti!
Esiinnyin omalla nimelläni, mutta tulevassa viranomaismenettelyssä henkilöllisyyteni turvataan, eli pysyn nimettömänä, luonnollisesti. Tätä viranomaisetkin suosittelivat.
Ilmoitus on aiheeton??!! Miten voit sanoa noin? Onko mielestäsi normaalia ÄIDIN nauttia alkoholia viikoittain? Ajatteletko ollenkaan LASTA? Äidin ei tarvitse olla aina selvästi humaltunut. Jos ei ole ajokuntoinen, niin ei varmasti ole äitikuntoinenkaan, kun sitä siemailua tapahtuu lähes joka viikonloppu.
Itse olen ylpeä, että rohkenin ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille havaitsemastani epäkohdasta. Nyt viranomaiset selvittävät ja arvioivat perheen kelpoisuuden vanhemmiksi.
Miksi tuota edes tarvii selitellä? Miksi pidetään hyväksyttävänä sitä, että vanhemmat nyt ottaa vkonloppuna? Mun mielestä lasten ei tarvisi koskaan nähdä vanhempiaan humalassa. Jos pitää ottaa, hommataan lapselle hoitaja ja luotettava ja turvallinen yöpaikka. Mie oon ehkä jonku mielestä tiukkapipo, mutta omasta lapsuudestani (vaikka vanhemmat ei mitenkään useasti juoneetkaan) on jäänyt kammoja, oksennus- ja juoppopelko, jotka taitaa seurata mua hautaan asti. Jos on pakko juoda joka vkonloppu, niin eiköhän sillon oikea osoite ole a-klinikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23290144:ÄIDIN ei pidä nauttia alkoholia. Äideillä on äitiyslomat ja muut sellaiset. Äideillä on oikeus olla lastensa kanssa kun taas iseillä on velvollisuus elättää lapsensa.
ISÄN taas kuuluu nauttia alkoholia, koska isän lomat on vähäisemmät kuin äidin lomat. Isä ei ole perheessä oikeasti ihminen vaan sellainen sohvatyyny tai kaukosäätimen jatke, jonka kuitenkin pitää siitä sohvalla makaamisestaan ja kanavan vaihtamisestaan maksaa ÄIDILLE, joka on lapselle tärkein ihminen.
Oikein ap teit...tuollaiset ÄIDIT ovat kuvottavia ja vastuuttomia. :xmas:
Mutta sä oletkin nk next to God, vai mitä? Tosin joskus olen kyllä miettinyt palstajuttujasi lukiessani, että taidat olla aika mällissä. Mutta hyvä juttu, jos et oleAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23290147:Minäkin olen äiti mutta en ota koskaan alkoholia. Siitä huolimatta käyttäydyn aina mallikkaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23290153:Mutta sä oletkin nk next to God, vai mitä? Tosin joskus olen kyllä miettinyt palstajuttujasi lukiessani, että taidat olla aika mällissä. Mutta hyvä juttu, jos et ole
Mussa elää epäkristillinen feministi ja en ihan purematta nielaise sitä, että absolutismin pitäisi koskea ainoastaan naisia.
Et sä mua kauhistutaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23290163:Niinhän minä olen. Seuraava. Tosin ehdottomasti alaspäin!
En ole mällissä ikinä. En juo alkoholia kuin satunnaisesti hyvin vähän ja huumeita en harrasta myöskään. Mutta joskus tulee intouduttua silti.
Minussa elää epäfeministinen hyvin huono kristitty ja minun mielestäni absolutismin pitäisi koskea koko ihmiskuntaa. Ehtoollisviininkin on hyvä olla alkoholitonta!