Eikä tää oo yhtään hullumpaa. Hyvää
Mies varmaan taas pyörittelee silmiään kun kerron mitä ruokaa meillä on
Mies varmaan taas pyörittelee silmiään kun kerron mitä ruokaa meillä on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Olis kuulostanut eksoottisemmalta, ku olisit tehnyt nakkikeittoo ilman nakkei
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No eihän ne perunat siihen nakkisoppaan sitä makua tuokaan, tulee vaan ruokaisampaa perunoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:kyllä ne potutu kuuluvat siihen keittoon. Mutta jos niitä ei ole korvaisin ne kyllä makaroonilla.
Minä ku teen lohisoppaa nii siihen ei tulekaan muuta kuin lohta, pottua ja sipulia. Kalaliemi tietty kuuluu kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mitä ovat peunat?Sori, oli pakko. :ashamed: =) Ei vaiskaan, itse teen myös välillä nakkisopan ilman perunoita, niin että jätän vihannekset aika isoiksi paloiksi. Pakastevihanneksista jos joskus teen, niin sitten laitan perunoita.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:kyllä ne potutu kuuluvat siihen keittoon. Mutta jos niitä ei ole korvaisin ne kyllä makaroonilla.
Minä ku teen lohisoppaa nii siihen ei tulekaan muuta kuin lohta, pottua ja sipulia. Kalaliemi tietty kuuluu kans.
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Minäkin pyörittelisin silmiäni. Kamalaa lisäainekökköä ja vehnäjauhonakkeja. Yök. Ei voi maistua hyvältä. Miksi vihanneksetkin on pakasteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä tein eräänä päivänä nakkikastiketta, ihan kermaan vaan, ja söimme sitä keitetyn kukkakaalin kera. Olipa muuten todella hyvää =)
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Minäkin pyörittelisin silmiäni. Kamalaa lisäainekökköä ja vehnäjauhonakkeja. Yök. Ei voi maistua hyvältä. Miksi vihanneksetkin on pakasteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä tein eräänä päivänä nakkikastiketta, ihan kermaan vaan, ja söimme sitä keitetyn kukkakaalin kera. Olipa muuten todella hyvää =)
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Minäkin pyörittelisin silmiäni. Kamalaa lisäainekökköä ja vehnäjauhonakkeja. Yök. Ei voi maistua hyvältä. Miksi vihanneksetkin on pakasteesta?
missä sanottiin niiden olevan vehnäjauhonakkeja?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No eihän ne perunat siihen nakkisoppaan sitä makua tuokaan, tulee vaan ruokaisampaa perunoilla![]()
Ruokaisampaa? Siis halvempaa. Ne perunat on siinä vain jatke jotka täyttää mahaa. RUOKA-osio siinä on nimenomaan ne nakit ja kasvikset.
Mä teen jauhelihakeiton aina ilman perunaa, keittojuureksia pari pussia ja jauheliha.![]()