W
"wiiwi"
Vieras
ja nyt olen muutamien kanssa kirjotellut,yhen kanssa sovittu treffit.Ihan on asiallisia tekstejä tullut,muutamalle olen antanut pakit syystä tai toisesta mutta nyt siellä on yksi jonka kanssa viestit lentelee ees taas.
Tekis mieli ehdottaa tapaamista mutta pelkään et sitten meijän välillä ei juttu niin lennäkään mitä tossa kirjottelussa.Tai et se ei sit pidäkään musta.Muiden kanssa kun kirjotan ni ei oo sellasta tunnetta mut tän kanssa on jotenkin erilainen fiilis ja ootan vaan sen viestejä.Toki annan"mahdollisuuden" muillekin mutta tuntuu jopa vähän pelottavalta et mä vaan ootan tän tyypin viestejä ja sitä et saisin sen tavata. Pakko se on nähdä
mutta entäs jos ei olekaan sit sellanen kun tekstien perusteella kuvittelen sen olevan tai et mä en ole sellanen kun se kuvittelee mun olevan. Mutta kuten sanottu,kaikki ollut asiallisia ainakin tähän asti mitä en todellakaan olisi uskonut.
Tekis mieli ehdottaa tapaamista mutta pelkään et sitten meijän välillä ei juttu niin lennäkään mitä tossa kirjottelussa.Tai et se ei sit pidäkään musta.Muiden kanssa kun kirjotan ni ei oo sellasta tunnetta mut tän kanssa on jotenkin erilainen fiilis ja ootan vaan sen viestejä.Toki annan"mahdollisuuden" muillekin mutta tuntuu jopa vähän pelottavalta et mä vaan ootan tän tyypin viestejä ja sitä et saisin sen tavata. Pakko se on nähdä