Tein jokin aika sitten profiilin treffipalstalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wiiwi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wiiwi"

Vieras
ja nyt olen muutamien kanssa kirjotellut,yhen kanssa sovittu treffit.Ihan on asiallisia tekstejä tullut,muutamalle olen antanut pakit syystä tai toisesta mutta nyt siellä on yksi jonka kanssa viestit lentelee ees taas.
Tekis mieli ehdottaa tapaamista mutta pelkään et sitten meijän välillä ei juttu niin lennäkään mitä tossa kirjottelussa.Tai et se ei sit pidäkään musta.Muiden kanssa kun kirjotan ni ei oo sellasta tunnetta mut tän kanssa on jotenkin erilainen fiilis ja ootan vaan sen viestejä.Toki annan"mahdollisuuden" muillekin mutta tuntuu jopa vähän pelottavalta et mä vaan ootan tän tyypin viestejä ja sitä et saisin sen tavata. Pakko se on nähdä:) mutta entäs jos ei olekaan sit sellanen kun tekstien perusteella kuvittelen sen olevan tai et mä en ole sellanen kun se kuvittelee mun olevan. Mutta kuten sanottu,kaikki ollut asiallisia ainakin tähän asti mitä en todellakaan olisi uskonut.

Parempi ne illuusiot on karistaa heti alkuunsa kuin ylläpitää ihastusta virtuaalihahmoon. Ei kaikki ole kovinkaan erilaisia IRL. Sittenpähän tiedät. Jos ei ole kemiaa niin ei ole. Next!

Puhut asiaa! Siksipä pitää olla nyt rohkea ja ehdottaa tapaamista mahdollisimman pian.Yhet treffit siis jo sovittu jo toisen kanssa mutta sen kanssa ei kyllä yhtään enää huvittais mennä mutta kun olen jo luvannut ni pakko kai se on sitten pakko käydä kahvikupposella vaihtamassa muutama sana ja sanoa sit et ei taida toisia treffejä tulla.

Parhaat kokemukset nettideiteillä on juuri niistä, jotka ovat olleet profiileissaan ja teksteissään hyvin tavallisen oloisia (suorastaan tylsiä!). Hyvä ja taitava kirjoittaja ei välttämättä ole livenä niitä "taviksia" kummoisempia ja "tavikset" saattavat olla ihan loistavia persoonia livenä :) Pian vaan tapaamaan!

Kivahan se on, että tuolta tuntuu. Mutta varoituksen sanana vain, että älä missään nimessä lankea tuon tunteen siivittämänä uskomaan, että "nyt olen kohdannut Seo Oikean". Niin ei välttämättä todellakaan ole. Pidä jalat maassa silti ja mieli avoimena myös toisenlaiselle vaihtoehdolle..

[QUOTE="vieras";26256457]Parhaat kokemukset nettideiteillä on juuri niistä, jotka ovat olleet profiileissaan ja teksteissään hyvin tavallisen oloisia (suorastaan tylsiä!). Hyvä ja taitava kirjoittaja ei välttämättä ole livenä niitä "taviksia" kummoisempia ja "tavikset" saattavat olla ihan loistavia persoonia livenä :) Pian vaan tapaamaan![/QUOTE]

No tääkin jonka kanssa nyt eniten kirjottelen tuntu alkuun tosi tylsältä,meinasin antaa pakit jo heti ekaan viestiin viimeistään siihen toiseen mutta sen jutut on niin juurikin niitä tavallisia et suorastaan ootan siltä viestejä.Meillä oli jopa muutaman päivän tauko jutuissa niin siltä tuli jo viestii et minne mä olen kadonnut et onko hän nyt kirjottanut jotain joka loukannu mua,no ei todellakaan ole ja kirjotin takasin sille ja nyt sit viestit lentelee.Ja juu täytyy nyt mahd.pian kysyy et sopiiko tavata niin sittenpä sen näkee onko livenä yhtä mukava kuin tuntuu netissä olevan.

Ja saa nyt nähä mitä toi sovittu tapaaminen tuo tullessaan,ei oikeen nappais mennä enää mutta luvattu mikä luvattu.Ja eikai siinä mitään menetä,voi vaikka saada uuden kaverin vaikka eikai kukaan tuolla kavereita etsi.

Kivahan se on, että tuolta tuntuu. Mutta varoituksen sanana vain, että älä missään nimessä lankea tuon tunteen siivittämänä uskomaan, että "nyt olen kohdannut Seo Oikean". Niin ei välttämättä todellakaan ole. Pidä jalat maassa silti ja mieli avoimena myös toisenlaiselle vaihtoehdolle..

Joo en todellakaan lankea uskomaan sellaseen,mun oikea oli ja meni jo ja enää en usko sellaseen et jokaselle on se oikea jossakin,sopiva voi olla mutta ei sitä oikeaa.Ja jos tulee tilanteita niin tottakai menen tapaamaan myös muita:)

kirjoitellessa on helppo kuvitella toinen mieleisekseen väärällä tavalla, ja siksi minäkin suosittelisin näkemään ennen kuin on päästään pyörällä virtuaaliolentoon.

Yhteistyössä