Tein huomion, enkä tiedä mitä ajatella siitä

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Niin. Kun siis tuon meidän sällin kuva mulla profiilissa. Kuvaa on kehuttu monesi nyt, että on suloinen poika jne. (Mitä tietty onkin :heart:...). Mutta. Saman pojan kuva aiemmin kirvoitti täällä aiemmin tosi ilkeitäkin kommentteja - pahimmassa poikaani sanottiin vammaiseksi iljetykseksi.

Mikähän oikein on muuttunut?

Tähän täytyy sanoa että älkää hyvät ihmiset laittako lastennekuvia nettiin. Täällä liikkuu kaikkia pertti pedofiilejä ja hulluja ilkeilijöitä. Sympatiani ovat täysin ap:n puolella mutta sinuna poistaisin lapsen kuvan ettei tule enempää mielipahaa.

Ihan mielettömän sulonen poika :heart: Oon ennekin kehunu =) Luulen että oot joskus saanu jonkun ihmisen ärsyyntymään ja pahasti...mikä sen parempi keino loukata ihmistä kun haukkumalla tämän lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tietoo ei:
Tavan kersahana tuo on... miks sitä pitäs kommentoida?

No höh. Eihän sitä tietenkään TARVII kommentoida.

Mutta ei se musta nyt niin ruma ilmestyskään ole, että haukkuja ansaitsisi. Mutta että ehkä mein nuorimies on komistunut, tai sit mua inhotaan asteen verran vähemmän täällä - tai sit haukkujat on vaan tukehtuneet kieleensä. Ihan sama mulle :).

eikös se ollut sinun lapsi jota haukuttiin täällä ja ihan kamalasti jonka jälkeen laitoin oman sellukuvan että sitä saa haukkua jos jotain on pakko? ne ilkeilijät tais saada siitä traumoja niin että eivät enää uskalla :D

Muistan tän ketjun kyllä oikein hyvin, mutta eikös silloinkin suurin osa sanonut, että poikasi on aivan söpö ja tavallisen normaalin lapsen näköinen?
Sinulta on tainnut alkaa kynnet tylstyä ja hampaat pudota kuule Söhris... musta tuntuu, että et ole enää ollut niin usein muutenkaan toisten hampaissa!
Tiedä sit, voihan se johtu siitäkin, että sinuun on jo totuttu.
:wave:
Kunnon kahakka päälle vaan, niin varmasti saa lapsiraukkasikin taas kuulla elämän totuuksia ja epätotuuksia!
Söpö on minusta lapsesi edelleen. Ja vielä voin sanoa, että kaikki lapset ei ole minusta todellakaan söpöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Muistan tän ketjun kyllä oikein hyvin, mutta eikös silloinkin suurin osa sanonut, että poikasi on aivan söpö ja tavallisen normaalin lapsen näköinen?
Sinulta on tainnut alkaa kynnet tylstyä ja hampaat pudota kuule Söhris... musta tuntuu, että et ole enää ollut niin usein muutenkaan toisten hampaissa!
Tiedä sit, voihan se johtu siitäkin, että sinuun on jo totuttu.
:wave:
Kunnon kahakka päälle vaan, niin varmasti saa lapsiraukkasikin taas kuulla elämän totuuksia ja epätotuuksia!
Söpö on minusta lapsesi edelleen. Ja vielä voin sanoa, että kaikki lapset ei ole minusta todellakaan söpöjä.

Mites se sananlaskukin sanoo - että kaikkehen tottuu paitti puukkoohin selässä, ja niihinki, kun makaa vattallaan :D.

Mutta siis, ettei kukaan vedä tästä nyt herneitä nenään, niin mä en todellakaan ole kerjäämässä kehuja poikani ulkonäöstä (tiedän, että se on suloisinta mitä minusta ja miehestäni tulee), vaan ihmettelen tätä muutosta asenteissa - kukaan ei ole pitkilleen haukkunut. Kiva juttu tietysti näin :).

Mä en käsitä missä kohtaa ihmisillä viiraa jos/kun tarvii alkaa haukkumaan lasten ulkonäköä?! :o
Tai ylipäänsä muiden ihmisten ulkonäköä.

Ja ap:n poika on ihan ylisöpö :heart: (Kiva paitakin päällä =) )

Yhteistyössä