tein hätäseen uuden testin ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kävin kans kerran ultrassa muun syyn takia juuri edellisenä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa.olin silloin raskaana, sitä en tiennyt ja lääkärikään ei sitä nähnyt vielä, muttakuuin että kohdun seinämät oli paksummat.

Alkuperäinen kirjoittaja :
kävin kans kerran ultrassa muun syyn takia juuri edellisenä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa.olin silloin raskaana, sitä en tiennyt ja lääkärikään ei sitä nähnyt vielä, muttakuuin että kohdun seinämät oli paksummat.

tolleen mulleki sanottiin että kohdun seinät huomattavan paksut... mut sullaka ei siis mitään muuta näkynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
tästä olis pari viikkoa kunhedelmöitys olis tapahtunut... paljon viikkoja olis`?

Mun laskuopilla 4 - 5, eli ei vielä näkyiskään ultrassa vaikka olis millaset laitteet. Haamu kyllä viittaa vahvasti salamatkustajaan =) Peukkuja!!

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja :

tolleen mulleki sanottiin että kohdun seinät huomattavan paksut... mut sullaka ei siis mitään muuta näkynyt?

mulla sama kokemus tästä nelosesta! hedelmöityksestä oli 2-3 viikkoa, näkyi vaan paksumpaa seinämää. kahden viikon päästä uusi aika ja sittenkin vasta näkyi pieni piste :D
ja ihan sairaalan gynen polilla tehtiin nuo ultrat

Yhteistyössä