Tein hailakan positiivisen raskaustestin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni juhannusylläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni juhannusylläri

Vieras
Heräsin aamuyöllä vessahätään ja tein sitten samalla raskaustestin siitä aamupissasta. Odottelin viitisen minuuttia ja oikein haalea viiva siihen testi ikkunaan ilmestyi. En jaksanut kuitenkaan kovin pitkään sitä tokkuraisena tuijotella vaan nostin peilikaappiin ja painelin takaisin nukkumaan... Nyt sitten kunnolla herättyäni hain testin ja kyllä siinä semmoinen oikein hailakan punertava viiva on. Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna, joten melko aikaisin testailin. Esikoisesta sain kyllä myöskin ensin tuollaisen haalean viivan, tummeni sitten muutaman päivän sisään ihan punaiseksi. Ja näitäkin testejä olen useamman joskus tehnyt eikä niissä koskaan mitään viivanpaikkoja ole näkynyt..

Raskaana siis ilmeisesti ollaan?

Kyllä taidat raskaana olla.

Itse tein samanlaisen hailakan, juuri ja juuri silmillä erotettavissa olevan positiivisen viisi päivää ennen oletettua kuukautisten alkua. Nyt olen rv 22.

Onnea!

Kiitos vastauksista! On niin kovat oireetkin että tuntuukin ihan että raskaana olen, ihan älytön väsymys on koko ajan ja mahaa jomottelee ja nippailee niinkuin edellisenäkin kertana. Ja paleltaa vaikka on hellekelit...

Yhteistyössä