Tein eilen tosi edulliset lahjalöydöt:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Löysin eilen Cittarista Bratz nukkeja viidellä eurolla :) Oon tosi tyytyväinen, sillä sain meidän ja sisarusteni lapsille sekä kummitytölle joululahjoiksi edullisesti Bratzit. Ne on normaalikokoiset nuket. Ei ole varaa kovin isoja summia laittaa joululahjoihin, kun niitä tarvii ostaa monelle.

voi juma, pitää kai lähtä ajaan sinne jos meilläki ois tuollasia ku kyllä tolla rahalla kannattaa jo hakea ku ois parikin kummityttöä bratz iässä.

Mä oon ostanu cittarista kivan lautapelin vitosella ja pari lasten kirjaa 3e kpl noihin joulupaketteihin.

Mäki tein tässä pari viikkoo sitte tuolla halpa-hallissa löydön, ku aattelin koristella sukulaisten lapsille murokulhot servettilakan ja servettien avulla ja sit viä täyttää karkeilla, no kippoja piti sit ostaa 6 kpl ja ne makso yhteensä 3?, vähäkö olin tyytyväinen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin: minkä ikäiset leikkivät Bratz-nukeilla? Jos vaikka ostais kummitytölle lahjaksi.. Itse leikin aikoinaan Barbeilla toooosi pitkään. :ashamed:

riippuu tietty lapsesta, mutta kyllä ainakin 5-9 vuotiaat tuttujen lapset niillä leikkii. meillä tyttö 6v ja tykkää kans.

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin: minkä ikäiset leikkivät Bratz-nukeilla? Jos vaikka ostais kummitytölle lahjaksi.. Itse leikin aikoinaan Barbeilla toooosi pitkään. :ashamed:

Meillä niillä leikkii 5v ja 7v. Nuorempi tyttökin (2v4kk) leikkii välillä niillä sekä toki myös vauvanukeillakin. Mun kummityttö 11v kuulemma leikkii niillä ja hevosilla.

Yhteistyössä