Tein eilen tälläisen kokeilun... sanokaa kaheliksi vaikka mutta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli taustana kerron nyt siis, että olen tehnyt muutaman raskaustestin. Kaikki samanlaisia liuskatestejä (ei kuitenkaan RFSU).

Pe tulos nega.

Lauantaina juuri ja juuri 10min sisällä näin testissä JOTAIN. Kun testiä katselin tarkkaan niin sinä pystyi näkemään hennon viivan.

Tiistaina katsoin ekan kerran testiä 4min kuluttua testin tekemisestä ja jälleen todelle hento viiva, kuitenkin ihan inasen parempi kuin lauantaina.

Testejä ei tehty aamupissasta. Täällä usein puhutaan jostain viivanpaikasta ja moni veikkasi, että nuo olisi sellaisia.

Päätin sitten illalla koittaa ja tuikkasin nuo testit veteen ja arvatkaas mitä. Perjantain negatestiin tuli näkyviin aivan selkevä valkoinen palkki, kun se vesi kulki sen testiviivakohdan yli. Mutta lauantain ja tiistain testeihin sitä valkoista palkkia ei tullut vaan se TODELLA hento viiva näkyi vain hitusen paremmin siinä testissä.

Kuivuttuaan testit tuon jälkeen näyttivät samoilta kuin aiemminkin, mutta siis todella selkeä ero oli nähtävissä kun se vesi kulki sen testiviivakohdan yli.

Että mitämeinaatte vai meinaatteko mitään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Onnea! :flower:

Luuletko että tuo mun omituinen vesitesti todistaa, että nuo ei olleetkaan viivanpaikkoja vaan todella hailakoita haamuja? Pidän itse välipäiviä testauksesta ja teen sitten testin aamupissasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Onnea! :flower:

Luuletko että tuo mun omituinen vesitesti todistaa, että nuo ei olleetkaan viivanpaikkoja vaan todella hailakoita haamuja? Pidän itse välipäiviä testauksesta ja teen sitten testin aamupissasta.

koitahan nyt ymmärtää ettei mikään VESI sulle oikeaa tulosta näytä!
mahdoton sanoa onko haamu/viivanpaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
?????

Öh.. no jospa teet ihan oikealla tavalla uuden testin.
vesi nyt ei oikeaa tulosta kerro, ei sitten millään. hento ja hento, mikä se sitten on...

Teenkin parin päivän päästä uuden testin, mutta kun joku sanoi mulle eilen että katso vedellä niin näet että siinä tosiaan on viivanpaikka. Ja joo tosiaan se viivanpaikka näkyi tuossa yhdessä testissä mutta kahteen piirtyi se sama hento viiva, ehkä vähän väriäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tee uusi testi huomenna aamupissistä, mulle tuli tänä aamuna ihan selvä plussa!

ONNEA! :)

Toki teenkin uuden testin, mutta ajattelin vain kokeilla kun joku sanoi että testaa vedellä niin näet selvän viivanpaikan. No näinkin joo tuosta negatestistä mutta kaksi muuta testiä ei sitä näytä vaan näyttää sitä haaleaa viivaa.

minä tein kans samallalailla ja se viivanpaikka tulee näkyviin kun vedellä kastelee tikun pään.mutta sitten kun tuli haamujen haamu niin sekin näkyi kun vedellä kastelee.sittemmin tuli oikea plussa.
ja huom tikkujen täytyy olla jo kuivaneita kun kokeilee vedellä.

:laugh: Ollaan. Mäkin kaivelin viimeksi epätoivoissani vessan roskista vanhan negatestin ja tein sen uudelleen, kun en päässyt ostaan testiä enkä ois malttanut enää odottaa. Pieni haamu siihen tuli :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä tein kans samallalailla ja se viivanpaikka tulee näkyviin kun vedellä kastelee tikun pään.mutta sitten kun tuli haamujen haamu niin sekin näkyi kun vedellä kastelee.sittemmin tuli oikea plussa.

Niin eli sinä olet sitä mieltä, että noi kaksi testiä tosiaan on haamuja eikä viivanpaikkoja? Siis kun siinä ekassa testissä näkyy se valkoinen palkki ja kahdessa muussa hento viiva? Ja joo oli ne kuivuneita testejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin eli sinä olet sitä mieltä, että noi kaksi testiä tosiaan on haamuja eikä viivanpaikkoja? Siis kun siinä ekassa testissä näkyy se valkoinen palkki ja kahdessa muussa hento viiva? Ja joo oli ne kuivuneita testejä.

Mulla aina tullut tumma viiva, kun ollut plussa ja kuukautiset vasta 1-4 päivää myöhässä. Huonovoinrisesta olosta olen kyllä vastauksen arvannut jo 1-2viikkoa ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja 6 kertaa raskaana ollut:
Mulla aina tullut tumma viiva, kun ollut plussa ja kuukautiset vasta 1-4 päivää myöhässä. Huonovoinrisesta olosta olen kyllä vastauksen arvannut jo 1-2viikkoa ennen.

No mulla on semmoinen ongelma, että imetän ja kuukautiset ei ole alkaneet eli ei ole mitään kiertopäiviä seurattavana. Ja tiedän, että testasin turhan aikaisin mutta.... Joka tapauksessa kaiketi näyttää siltä, että voisin olla raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja 6 kertaa raskaana ollut:

Ai niin ja edellisistä olen kyllä testannut "oikeaan" aikaan eli kun menkat jo myöhässä, mutta silti olen saanut vain haamuja aikaiseksi niihin testeihin. Kolme lasta mulla siis ennestään. Kolmosesta tein ihan muuten vain vielä myöhemmin uuden testin ja siihen tuli sitten samantien vahva plussa, mutta muuten olen testaillut vain haamuja.

Mihin tämä vieras katosi?

Nostelen vieläkin, vaikka kohta joku polttaa päreensä. :D

Alkaa vain jo itseänikin jännittää, vaikka en alunperin uskonutkaan että raskaana olisin ja nyt kun se pienesti siltä näyttää niin....

no mut nehän oli käytettyjä testejä, niihinhän voi tulla mitä vaan näkyviin ku niitä uudelleen yrittää käyttää. Oli kyseessä sitten vesi tai virtsa.

Tee uus testi, tällä kertaa oikealla aineella ja uudella testillä :D Kyllä se värillinen viiva sit näkyy jos raskaana oot.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
no mut nehän oli käytettyjä testejä, niihinhän voi tulla mitä vaan näkyviin ku niitä uudelleen yrittää käyttää. Oli kyseessä sitten vesi tai virtsa.

Tee uus testi, tällä kertaa oikealla aineella ja uudella testillä :D Kyllä se värillinen viiva sit näkyy jos raskaana oot.

Niin mutta ei niihin tullut näkyviin mitään uutta, siis mitään mitä niissä ei olisi näkynyt jo sillä testaushetkelläkin. Negatestin läpi kun kulki se vesi niin näkyi tosiaan se valkoinen viivanpaikka ja noi haamutestit (?) näytti hetkellisesti sen haamun hieman paremmin.