Tein aivan ihania kenkälöytöjä pojalle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Borgan Leather Black - Kavat

Dillon Black - Kengät - Vincent

Thermo Ultra Black - Kengät - Viking

Olen niin iloinen, kun eksyin tuonne sivustolle. Pojan talvikengät oli jäänyt pieneksi. Nyt löysin tuolta nuo Kavatin talvikengät. Lisäksi meidän Vikingin talvikumpparit menee jalkaan enää nyt alkutalven, joten tilasin tuolta seuraavan koon. Lisäks löytyi vielä alesta nuo ihanat nahkakävelykengät ensi kesään/kevääseen ja niissä on tosi kivat tähdet varressa. Just tuollaisia kenkiä olen etsinyt, joissa on jotain vähän extraa, eli nuo tähdet :) Tuolla oli tarjous, osta kolmet, maksa kahdet :) Postikulut 0 e!!!

[QUOTE="nellis";27235316]järkyttävän hintasia kenkiä[/QUOTE]

No, hintaa on, mutta kaikki on laatukenkiä. Nuo Kavatin talvikengätkin pitää veden ja täällä eteläläisessä Suomessa se on hyvä asia, kun usein loska lentää. Meillä lapsilla panostetaan laatuun. Köyhällä ei ole vara huonoa ostaa, todettu monta kertaa.

[QUOTE="mie";27235356]No, hintaa on, mutta kaikki on laatukenkiä. Nuo Kavatin talvikengätkin pitää veden ja täällä eteläläisessä Suomessa se on hyvä asia, kun usein loska lentää. Meillä lapsilla panostetaan laatuun. Köyhällä ei ole vara huonoa ostaa, todettu monta kertaa.[/QUOTE]

No kuule, oikesti köyhällä ei ole varaa maksaa kengistä tuollaisia hintoja. Onneksi kuitenkin löytyy myös halvemmalla laadukkaita kenkiä, joissa pysyy talvella varpaat lämpösenä.

Hurjaa, jos meilläkin lasten kenkiin menis 400e, ja sillä sais vaan yhdet kengät jokaiselle (jos siis yhdet kengät maksais 100e)... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27235389:
Me ei olla köyhiäkään, mutta mulla ole siltikään varaa maksaa tuollaisia summia kengistä, jotka on sopivankokoiset tasan yhden kauden.

Ajattelen asian vähän niin, että loppujen lopuksi kengille ei jää paljon hintaa, kun ne säilyvät meillä hyvinä vielä eteenpäinkin. Huutonetissä maksetaan käytetyistä laatukengistä hyvin, esim. juuri Kavatista.

Yhteistyössä