Tein ADD testin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lähinnä sosiaalisia vaikeuksia, aloittamisen vaikeus, vihaan yllätyksiä, kaikki jää kesken niin ei viiti enää edes kunnolla yrittää. Ja tuo keskittyminen on mahdotonta, joskus on pakkotilanne niin saattaa tulla tuskanhiki. Toisaalta jos olen asiasta kiinnostunut, niin opin nopeasti. Nukahtaminen vaikeaa ja pientä lukihäiriötäkin on.

Televisio stimulaationa auki koko päivän, muuten turhaudun.

Tuokin on tuttua, että 5 välilehteä selaimessa auki ja kaikkia luen välillä vähän.

Yhden koulun peruskoulun jälkeen olen saanut päätökseen, ammatillisen. Kovin hyvää todistusta en sieltäkään saanut kun tein paljon huolimattomuusvirheitä.

Ala ja yläasteella en ikinä tehnyt läksyjä. Ala-asteella säilytin kirjat pulpetissa kun muuten ne olisivat jääneet kotiin.

Lamaannun liioista paineista, esim. muuton jälkeen en saanut laittua mitään tavaroita itse paikoilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
Ottaa päähän kun tuo ei pääse rekisteröitymään tuolle adhd aikuiset sivustolle. Jospa foorumin ylläpito pian heräisi.

Mä oon odottanu sieltä sitä vahvistus(vaimikäsenyoli) sähköpostia jo muutaman viikon... :/

Tilanne on palstalla tiedossa. Mutta en tiedä syytä miksi vie aikaa. Tietysti ylläpitäjillä on kiireensä, kun tekevät vapaa-ajallaan.

Onkohan sen rekisteröitymisen pakko mennä ihmiskäsien läpi?? Eikö häiriköt voi poistaa sitä mukaa kun he antavat itsensä ilmi? Vaikka tuha täällä nurista tietenkin

Onkohan sen rekisteröitymisen pakko mennä ihmiskäsien läpi?? Eikö häiriköt voi poistaa sitä mukaa kun he antavat itsensä ilmi? Vaikka tuha täällä nurista tietenkin

Ei siihen ihmiskäsiä palstan puolelta tarvittaisi, mutta bottien varalta varmennussähköposti on oltava. Ja siellä on vain nyt teknisiä ongelmia, jonka takia automatiikka ei pelaa (näin arvelisin).

Mun enkun taito ei riitä tekemään tuota... Mutta oon miettinyt et voisko mulla olla. Mullakin usein miljoona projektia meneillään, tai jos aloitan yhtä niin huomaan et "jaa, tuossa on tuo, se pitäs tehdä" ja joko unohdan mitä olin aiemmin tekemässä tai alan tehdä molempia yhtäaikaa. ja sitten huomaan taas jonkun joka on kesken ja kohta mulla on kädet täynnä hommia, ja kun muksut vaikka herää ja keskeyttää niin hermo menee heti.

Tai sitten en vaan saa mitään aikaan, vaikka tiedän mitä pitäs tehdä niin en saa aloitettua.

Mä en pysty syömään esim. jauhelihaa, en tiedä miksi mutta se rakenne tökkii. ei vain mene alas, ellei oo itsepaistettu tosi pieneksi rakeeksi hakattu.

Mä vihaan puhua vieraille ihmisille, ja tutuillekin. Mulle huomautellaan kun unohdan kesken kaiken mitä olin sanomassa, ja jos en unohda niin selitys "tökkii", tulee taukoja puheeseen.

Innostun nopeesti mut sit kun innostus lopahtaa niin kaikki jää kesken. *lasten pöytä odottaa puolivalmiina, nukkekodin sisustus jäi alkutekijoihin, moneen vaatteeseen kankaat ja kaavat valmiina mut ei vaan saa tehtyä*

Alkuperäinen kirjoittaja Data:

Ei siihen ihmiskäsiä palstan puolelta tarvittaisi, mutta bottien varalta varmennussähköposti on oltava. Ja siellä on vain nyt teknisiä ongelmia, jonka takia automatiikka ei pelaa (näin arvelisin).

Noin 10.12.2008 sähköposti lakannut toimimasta. Odotellaan ylläpito-oikeuksien omaavien saapumista. Yhdistyksen vastuuhenkilöihin voi ottaa suoraan yhteyttä asian tiimoilta.