H
Häh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Taidan olla tosikko, pisteitä 14.
Miten voi saada vain 14 kun kysymyksiä on kuitenkin 24?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Taidan olla tosikko, pisteitä 14.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:te joilla on todettu adhd!
Mihin pitää aluksi ottaa yhteyttä jos sitä epäilee itsellään? KÄbin lukemassa tuota adhd aikuisten sivuja, ja kun luin kuvausta adhd aikuisesta pahimmillaan, tunnistin siitä itseni, samoin mies sanoi, että ihan kuin minä. Lisäksi noissa testeissä olisin voinut vastata kyllä suurimpaan osaan kysymyksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Taidan olla tosikko, pisteitä 14.
Miten voi saada vain 14 kun kysymyksiä on kuitenkin 24?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tulos 86 pistettä ja yli 70 pistettä saaneilla on 95% varmuudella ADD, pitäiskö mun nyt tehdä tälle asialle jotakin? Lääkäriin? Ja mitä siellä mahdollisesti tapahtuisi, mikä mun elämässä voisi muuttua?
Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen :Töihin vaan kylä se diaknoosi unohtuu kun Vähän lappaa Sontaa kotinurkilla
http://adhd-aikuiset.org/
Lueskele tuolta. =) Jos elämäsi on sujunut suht ok, et välttämättä tarvitse mitään apuja. Mutta jos koet, että parantamisen varaa juuri add:n johdosta on, kannattaa selvittää. Lääkehoito ei tehoa add-ihmisiin yhtä hyvin, kuin hypereihin. Mutta coachilla voi olla suuri merkitys arjenhallinnan tehostamisessa. Oiretiedostus auttaa, se, että tietää miksi joku asia on, kuten on, antaa mahdollisuuden puuttua sen syyhynkin.