O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:http://www.google.com/search?q=add%2Btesti&rls=com.microsoft:fi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1
Doc. muodossa.. Ei ole pitkä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Toleranssia ei synny, mutta kun tottuu "normaaliin" oloon, alkaa helposti lipsua vanhoihin tapoihin. yritäpä olla ilman lääkkeitä jonkin aikaaTakuulla huomaa eron.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja add?:
no auttaako joku hoito siihen?
siis että saa elämästä kiinni eikä oo "sottapytty"
kai se hitto on tajuttava et pitäs käydä tohtorilla..
en mä mitään lääkkeitäkään jaksais...
Noo...tieto lisää mahdollisuuksia joilla voi etsiä keinoja lähestyä ongelmia jostain muusta näkökulmasta kun "saamattoman pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni".
Lääkityskin auttaa, mutta toleranssi siihen kasvaa alkuhuuman jälkeen, joten niitä uusia tapoja pitäs opetella silloin. Mutta kun ei nuku 20 tuntia vuorokaudessa, niin väkisinhän siinä hiukan saa elämästä kiinniMä siis olin ennen lääkitystä ihminen, joka tartti 10 tunnin yöunet ja lisäksi 2 päiväunet ja pimeällä nyt kuului ehdottomasti nukkua aina. No tuosta viimisestä en kyllä luovu, pimeys on luonnon merkki ihmiselle, että kuuluu mennä lepäämään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja add?:
no auttaako joku hoito siihen?
siis että saa elämästä kiinni eikä oo "sottapytty"
kai se hitto on tajuttava et pitäs käydä tohtorilla..
en mä mitään lääkkeitäkään jaksais...
Noo...tieto lisää mahdollisuuksia joilla voi etsiä keinoja lähestyä ongelmia jostain muusta näkökulmasta kun "saamattoman pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni".
Lääkityskin auttaa, mutta toleranssi siihen kasvaa alkuhuuman jälkeen, joten niitä uusia tapoja pitäs opetella silloin. Mutta kun ei nuku 20 tuntia vuorokaudessa, niin väkisinhän siinä hiukan saa elämästä kiinniMä siis olin ennen lääkitystä ihminen, joka tartti 10 tunnin yöunet ja lisäksi 2 päiväunet ja pimeällä nyt kuului ehdottomasti nukkua aina. No tuosta viimisestä en kyllä luovu, pimeys on luonnon merkki ihmiselle, että kuuluu mennä lepäämään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja add?:nyt vaan enempi ja enempi tuntuu vaikuttavan normaalielämään..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:No nyt laskin tulokseni... 121![]()
![]()
Mutta älkää unohtako, että testi on vain suuntaa antava.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä vedin sen verran kotiinpäin, etten vastannu ihinkään täyttä viittä :saint: Ihan varmasti mä en aina ja kokoajan voi olla täysin huolimaton ja ihan pihalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä vedin sen verran kotiinpäin, etten vastannu ihinkään täyttä viittä :saint: Ihan varmasti mä en aina ja kokoajan voi olla täysin huolimaton ja ihan pihalla![]()
Siis eihän missään ole kuin joko/taiEi mitään siltä väliltä tai kompromisseja. Aivan suotta tuossa testissä oli ykkösen ja vitosen lisäksi muitakin numeroita
:saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisar:entäs kun taas aloitan uuden jutun,tälläkertaa yksityisyrittäjänä...sit entiset täytyy karsia pois kun ei voi keskittyä moneen???avioliitto,ystävät ja harrastus vai työ yrittäjänä?onko mahdollista,kun add on todettu saada lääkitystä?keskittymiskyky ei enää ainakaan riitä lääkäreillä juoksemiseen....