Teille jotka olette noin 168 cm pitkiä ja painatte noin 50 kg!

  • Viestiketjun aloittaja haluan laihtua
  • Ensimmäinen viesti
haluan laihtua
Mitä mieltä olette omista mitoistanne? Oletko tyytyväinen painoosi? Näytätkö hyvältä? Mä tosiaan olen 168 cm ja painan nyt noin 65 kg. Haluan pudottaa painoa niin, että olisin hoikka. Nyt ylimääräistä löytyy vyötäröltä, lantiosta, perseestä ja reisistä. Ensitavoitteeni on toki 60 kg, sitten 55 kg ja sitten mielellään vielä sinne 50 kiloon.
 
ninni
Kyllähän tuo aika vähältä kuulostaa.

Itse olen 165 ja painan noin 53 kiloa. Joku aika sitten laihduin vähän alle 50 kilon, ja silloin aloin sitten tekemään asialle jotain, kun olin liian laiha mielestäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen anorektikko:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
painan maybe 55 ja pitkä 163... liikaa painoa.
Niin. Korvien välissä. Vääristynyt omakuva.
sit on kyl vika peilis
Sä olet kyllä aivan normaalipainoonen ja ihmettelen, että mistä sä sitä painoa tiputat. Ehkä ennemmin olisit kiinteyttämisen tarpeessa jos löysältä tuntuu paikat.
 
jep
jep.

olisin jos painaisin 50 kg, mutta on muutama ylimääräinen kilo. painoin koko aikuisikäni (ikävuodet 18-28v) ennen lapsia tuon 50 kg, sitten esikoisen jälkeen noin 40 kg ja kuopuksen jälkeen en ole saanut painoa tippumaan enää edes tuohon 50 kiloon. painan noin 55kg. olen siis ylipainoinen, tai ylimääräistä on.
 
tyytyväinen
oon 168cm ja painan nyt 54kg. ennen raskautta 50kg. nyt tyytyväinen omaan vartaloon. en pistä pahaksi vaik tulis vielki muutama kilo lisää.
Luuranko ei ole kaunis...
 
entinen anorektikko
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
jep.

olisin jos painaisin 50 kg, mutta on muutama ylimääräinen kilo. painoin koko aikuisikäni (ikävuodet 18-28v) ennen lapsia tuon 50 kg, sitten esikoisen jälkeen noin 40 kg ja kuopuksen jälkeen en ole saanut painoa tippumaan enää edes tuohon 50 kiloon. painan noin 55kg. olen siis ylipainoinen, tai ylimääräistä on.
Suosittelen keskustelua ammattiauttajan kanssa.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
jep.

olisin jos painaisin 50 kg, mutta on muutama ylimääräinen kilo. painoin koko aikuisikäni (ikävuodet 18-28v) ennen lapsia tuon 50 kg, sitten esikoisen jälkeen noin 40 kg ja kuopuksen jälkeen en ole saanut painoa tippumaan enää edes tuohon 50 kiloon. painan noin 55kg. olen siis ylipainoinen, tai ylimääräistä on.
pituus 167.
 
läski??
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä olin ennen raskautta 167/51 ja mun mielestä en ollut liian laiha. Oon ollut laihempikin, mutta ton painoisena olin oikein tyytyväinen.
joo minäkin noissa mitoissa ,ennen ja jälkeen raskautta (3raskautta) mut nyt 20vuod jälkeen , ikä ,painoa toi 4kg lisää, puolessa vuodessa. joten laihutus kuuri nyt , sillä aijon pysyä 52 kg . lopun elämää.
 
vieras
Pituuteni on noin 167, ensimmäisen raskauden jälkeen painoni jäi 53-55kg ja olin todella tyytyväinen. Ennen raskautta painoin n. 46 kg, kuukautisten aikana oli todella heikko olo...(söin kaiken mitä eteen tuli:) )
Nyt imetän, painoa 68kg, en uskalla vielä alkaa pudottamaan, kun imetys vie paljon enerkiaa.
 
vieras
Mikä helkkarin pakko kaikkien on olla laihoja? Toisille se voi sopiakin, mutta useimmille ihan oikeasti ei sovi kukkakeppiolemus. Ihan ilman mitään kateutta sanon. Itse olen 166 ja 61-62kg, enkä koe olevani ihan oikeasti mistään tursottava :D
 
huh huh
minä oon 156cm pitkä ja painan 58kg en aio laihduttaa, mutta kiinteyttää paikkoja. en omasta mielestäni ole läski! tyytyväinen painoon. ennen raskauksia painoin 48kg ja kun kuvia nyt katselee, en koskaan halua niin luikeroksi! hyi hitto miten ruma sitä sillon oli!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jenni.:
Kaikki on niin suhteellista... Noi mimmit tuolla on suurinpiirtein 165-170cmja painavat 50-60kiloa.


http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935
LIHAS PAINAA! Todellakin paljon timmimmän ja paremmannäköinen on nainen, jolla on vähän lihasta ja mitat 165/65 kuin nainen joka on 165/55 ja pelkkää "höttöä" :D
 

Yhteistyössä