Alkuperäinen kirjoittaja mä:eka raskaus 24h käynnistyksestä syntymään
toka 7h
kolmas 12h
siis ei KÄYNNISTETTY, vaan KYPSYTELTY. tipan tai kalvojen puhkaisun jälkeen ei paljon kotiin lähdetä. Kumpaakohan ap tarkoittaa? varsinainen käynnistäminen on (itsellä ainakin) tehty vasta salissa ja kypsyttely osastolla ja myös kotona on oltu sekä ulkoilemassa...Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:vois melkein sanoa että aamulla aloitettu aina ja sitten seuraavana päivänä on lapsi ollut vasta sylissä.. mutta on käynyt niinki pari kertaa että vaikka on käynnistetty niin kotiin olen vielä joutunut menemään. kovin ovat halukkaita olleet olemaan masussa.
Mulla käynnistettiin ihan päivystysosastolla kun siellä valmiiksi jo olin. Ja sain liikkua ihan vapaasti niin kauan kun kipulääkettä tarvitsin. Sitten vasta siirryin synnytysosastolle.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:siis ei KÄYNNISTETTY, vaan KYPSYTELTY. tipan tai kalvojen puhkaisun jälkeen ei paljon kotiin lähdetä. Kumpaakohan ap tarkoittaa? varsinainen käynnistäminen on (itsellä ainakin) tehty vasta salissa ja kypsyttely osastolla ja myös kotona on oltu sekä ulkoilemassa...Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:vois melkein sanoa että aamulla aloitettu aina ja sitten seuraavana päivänä on lapsi ollut vasta sylissä.. mutta on käynyt niinki pari kertaa että vaikka on käynnistetty niin kotiin olen vielä joutunut menemään. kovin ovat halukkaita olleet olemaan masussa.