V
v
Vieras
Mitä te oikein syötte? Eineksiä ja jauhelihaa? Mä olen ainakin saanut aivan kaiken kaupasta mitä olen tarvinnut niin kiinnostaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitä te oikein syötte? Eineksiä ja jauhelihaa? Mä olen ainakin saanut aivan kaiken kaupasta mitä olen tarvinnut niin kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinna palaa:Meillä syötäisiin jauhelihaa sekä lihasuikaleita+muita lihatuotteita. Myös leipää söisimme mielellämme mutta eihän niitä enää nykyään saa kun aina vaan LAKKOILLAAN
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitä te oikein syötte? Eineksiä ja jauhelihaa? Mä olen ainakin saanut aivan kaiken kaupasta mitä olen tarvinnut niin kiinnostaa..
No täällä ei kyllä esim. eilen ollut kaupassa yhtään mitään muuta kuin broilerin koipia ja marinoituja broilerin suikaleita. Niitä mä en ainakaan syö. Mitään muuta tuorelihaa ei ollut, ei pihviä, paistia, filettä, kyljystä, karjalanpaistia, ei mitään. Mitä SÄ sitten ap syöt, jos nuo kaikki puuttuu kaupasta? Pelkkää marinoitua broileria ja pakasteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinna palaa:Meillä syötäisiin jauhelihaa sekä lihasuikaleita+muita lihatuotteita. Myös leipää söisimme mielellämme mutta eihän niitä enää nykyään saa kun aina vaan LAKKOILLAAN
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Me ei syödä sianlihaa.
Ja kaupoista tuppaa olemaan naudanliha finaalissa, samoin kalkkuna/broilerinakit tai makkarat. Kanaa/broiskuakaan ei ole kovin helppo löytää, vaihtoehtoina oli über-tuliset wingsit tai ällön makuinen brasilialainen hunajamarinoitu broilersuikale...
Onneksi on etnokauppojen lihatiskit.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja Pinna palaa:Meillä syötäisiin jauhelihaa sekä lihasuikaleita+muita lihatuotteita. Myös leipää söisimme mielellämme mutta eihän niitä enää nykyään saa kun aina vaan LAKKOILLAAN
Oletko harkinnut leipovasi?
Kauppahallissa pitäis käydä myös...luulisi että lihaa löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No niinpä juuri, sitä tässä meinasinkin ap:lle, että mä en ainakaan ole kunnon lihaakaan kaupassa nähnyt. Itsekään en sianlihaa juuri osta, mutta kun kaikki kunnon naudan lihakin on ollut aika kortilla. Mä kuulin kanssa pienestä lihakaupasta, joista lihaa kuulemma saa.Onneksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon broileria. Marinoimattomia pihvejä ja rintaa pääasiassa. Hirveän vähän jauhelihaa, possua sisäfileenä jos syön, grillattiinkin normaalisti vapun aikaan ja leivottiin jne. Jos ei lihaa niin vaikka soijasuikaleita.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kauppahallissa pitäis käydä myös...luulisi että lihaa löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No niinpä juuri, sitä tässä meinasinkin ap:lle, että mä en ainakaan ole kunnon lihaakaan kaupassa nähnyt. Itsekään en sianlihaa juuri osta, mutta kun kaikki kunnon naudan lihakin on ollut aika kortilla. Mä kuulin kanssa pienestä lihakaupasta, joista lihaa kuulemma saa.Onneksi.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitä te oikein syötte? Eineksiä ja jauhelihaa? Mä olen ainakin saanut aivan kaiken kaupasta mitä olen tarvinnut niin kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon broileria. Marinoimattomia pihvejä ja rintaa pääasiassa. Hirveän vähän jauhelihaa, possua sisäfileenä jos syön, grillattiinkin normaalisti vapun aikaan ja leivottiin jne. Jos ei lihaa niin vaikka soijasuikaleita.
Täältä ei saa mitään marinoimatonta lihaa, ei varsinkaan broileria.Tai tänään tuli kauppaan erä, mutta ne meni jo. Että kun otsikossa kysyit, että mitä me syömme, joiden ostoksiin se vaikuttaa, niin vastaus: marinoimatonta broilerin lihaa, nautaa kaikissa muodoissaan marinoimattomana ja kasvisruokia. Ja kyllä se meillä vaikuttaa paljonkin.