Teillä kun on niin kauniit kynnet, miten te saatte kynnet pysymään hyvinä?

Itse joudun aina leikkamaan lyhkäsiksi, kun näihin tulee semmosia "tikkuja" jotka tarttuu joka paikkaan kiinni :headwall: mulla on myös tosi hauraat kynnet, varmaan johtuu siitä että aika vähän maitotuotteita käytän? No kumminkin.. Mitenhän lyhyistä kynsistä sais nätit :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Itse joudun aina leikkamaan lyhkäsiksi, kun näihin tulee semmosia "tikkuja" jotka tarttuu joka paikkaan kiinni :headwall: mulla on myös tosi hauraat kynnet, varmaan johtuu siitä että aika vähän maitotuotteita käytän? No kumminkin.. Mitenhän lyhyistä kynsistä sais nätit :snotty:
Mullaki aika hauraat kynnet. Laitan lakkaa, niin kestävät paremmin. En tiiä toimiiko oikeasti ne semmoset vahvistavat lakat yms. En oo jaksanu kokeilla. =)
 
osta trindin kynnenkovettajaa.varmaan kaiksta parasta,maksaa paikasta riippuen 10-15e mutta kun kerran kokeilet niin ilman et pysty olemaan :whistle:
ja rupee vioilaamaan niitä kynsia,älä leikkaa..ja viilaa yhdensuuntaisesti :D
 
Zoe-F
En oo ikinä leikannut kynsiä, ellei sitten oo katkennut tosi huonosti ja joutuu ottaa vaikka ison piikin pois. Mutta aina kaikki lyhennykset yms viilalla.

En pure, syön mitä sattuu, lakkaan joskus tai sitten en .

Mulla muuten lakattuna katkeaa kynnet helpommin, en tiedä miten muilla sitten.

En muuten käytä maitotuotteita juuri ollenkaan.
 

Yhteistyössä