Teillä joilla piilolinssit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maria79

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
2 162
0
36
..Mikä vahvuus ero teillä on silmälaseilla ja piilolinsseillä. Minulla ero on 0,5 ja tuntuu että vois olla hiukan "vahvemmat" piilolinssit. Muistelisin, että aikoinaan oli ero 0.25. Siitä on kyllä jo aikaa ja voin muistaa väärin?!

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
..Mikä vahvuus ero teillä on silmälaseilla ja piilolinsseillä. Minulla ero on 0,5 ja tuntuu että vois olla hiukan "vahvemmat" piilolinssit. Muistelisin, että aikoinaan oli ero 0.25. Siitä on kyllä jo aikaa ja voin muistaa väärin?!

Mulla miinusta 0,5 vähemmän piilareissa. Mulle kyllä toimii hyvin noin, mutta voithan vähentää 0,25:een? Samansuuruisia voimakkuuksia en kyllä suosittelisi, onhan se nyt ihan eri asia onko linssi silmässä kiinni vai 2 cm:n päässä.

Mä en muista mikä se ero oikein on. Sain uudet lasit, niin niissä vahvuus aiempia heikompi (eli mulla olis niinkus näkö parantunut), joten tällä hetkellä on vissiin vähän turhan suuri. Tuntuu että toisinaan ei näe kunnolla (sumeeta) ja toisinaan vippaa päästä. Harmittaa ihan älyttömästi kun olin just tilannut 12 kk:n kuukauslinssit ja käytän piilareita nykyseltään tosi harvoin...

No pitää optikolta pyytää kokeeksi vielä vähän vahvemmat linssit. Onhan sitä 40 euroa sinne maksettu jo ja saa sillä rahalla kokeilla vuoden sisään useampia linssejä, mitkä sopii. :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä