Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Meidän tyttö nyt 1v 1vkja päivärytmi tämä:
08-09-Herätys
09.00-Aamupala.Leipää,hedelmiä ja jugurttia
10.00-Ulkoilua n.1 tunti
11.00-Lounas. Syö samaa ruokaa kuin me eli mitä minäkin päivänä on tarjolla.
13.00-Päiväunet
15.00-Herää päikkäreiltä ja välipala.Yleensä syö jugurttia ja mysliä.
17.00-Päivällinen.
17.30-Ulkoilua n.1 tunti.
20.00-Iltapuuro ja hedelmä
21-21.30-Yöunille
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Meidän tyttö nyt 1v 1vkja päivärytmi tämä:
08-09-Herätys
10.00-Ulkoilua n.1 tunti
13.00-Päiväunet
17.00-Päivällinen.
21-21.30-Yöunille
Oonko ihan hölmö kun annan tuolle mun typylle aamulla ja illalla puuron.. :ashamed: ja mitä teillä syödään päivälliseksi yleensä? Ku mie ruukaan antaa vielä kasvis sosetta.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Meidän tyttö nyt 1v 1vkja päivärytmi tämä:
08-09-Herätys
10.00-Ulkoilua n.1 tunti
13.00-Päiväunet
17.00-Päivällinen.
21-21.30-Yöunille
Oonko ihan hölmö kun annan tuolle mun typylle aamulla ja illalla puuron.. :ashamed: ja mitä teillä syödään päivälliseksi yleensä? Ku mie ruukaan antaa vielä kasvis sosetta.. :|
Anna vaan puuroa jos maistuu.Meidän tyttö ei aamuisin huoli puuroa. Ja siis 1v voi syödä tavallista kotiruokaa.Ei kovin suolaista tietenkään.Mutta ihan perusruuat,kinkkukiusaus,makaroonilaatikko,jauhelihakastike jne käyvät hyvin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:No noiden lisäksi mitä jo laitoin niin esim:
-Itse tehdyt lihapullat ja perunamuusi.
-Jauhelihakeitto (itse en laita lihaliemikuutiota,koska siinä on niin paljon suolaa)
-Makkarakeitto
-Kanakeitto
-Kalakeitto
-Risotto. Maustamattomia kanasuikaleita,voi itse maustaa ja jättää suolan pois.
-Broilerivuoka
Siinä jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Itse olen käyttänyt keittoihin ja kastikkeisiin liemikuutioita,sillä niitä on kaupassa vähäsuolaisiakin!
Ja leikkeleitä annan myös maltilla..meidän neidillä kun maitoallergia,niin ei leivän päälle voi juustoa laittaa ja kurkut sekä tomaatit sun muut ei neidille maistu,niin leikkeleen avulla saan tuon nirppiksen edes hiukan leipää syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Itse olen käyttänyt keittoihin ja kastikkeisiin liemikuutioita,sillä niitä on kaupassa vähäsuolaisiakin!
Ja leikkeleitä annan myös maltilla..meidän neidillä kun maitoallergia,niin ei leivän päälle voi juustoa laittaa ja kurkut sekä tomaatit sun muut ei neidille maistu,niin leikkeleen avulla saan tuon nirppiksen edes hiukan leipää syömään.
Meillä syö ihan pelkkää leipää ja hyvin maistuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Itse en kyllä vielä anna makkaraa, nakkeja ja leikkeleita esim. kinkkua 1v, liian suolaisia, sisältää nitriittiä ja lisäaineitakin. Eli makkararuoat kannattaa jättää myöhempään. Muuten ihan normaalia kotiruokaa. Puuro kannattaa antaa aamuin illoin, meillä esikoinne oli varsinainen puurohirmu reilut pari vuotta. Puurosta saa kuitua, noin pieni ei vielä useinkaan jaksa syödä riittävästi leipää. Tosin meidän kuopus kyllä söisi kuinka paljon vain.
Tuota mysliäkin jäin miettimään, eikö niissä juuri murojen lailla ole usein paljon suolaa, joten ei taida ihan vielä olla parasta välipalaa noin pienelle. Mutta kukin tyylillään.
Ja ihan hyvin 1v voi syödä vielä soseitakin välillä ja ainakin niitä valmis lastenruokia ja hedelmäsoseita.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Itse olen käyttänyt keittoihin ja kastikkeisiin liemikuutioita,sillä niitä on kaupassa vähäsuolaisiakin!
Meillä syö ihan pelkkää leipää ja hyvin maistuu =)
Meillä syö paksun margariinikerrokssen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Itse en kyllä vielä anna makkaraa, nakkeja ja leikkeleita esim. kinkkua 1v, liian suolaisia, sisältää nitriittiä ja lisäaineitakin. Eli makkararuoat kannattaa jättää myöhempään. Muuten ihan normaalia kotiruokaa. Puuro kannattaa antaa aamuin illoin, meillä esikoinne oli varsinainen puurohirmu reilut pari vuotta. Puurosta saa kuitua, noin pieni ei vielä useinkaan jaksa syödä riittävästi leipää. Tosin meidän kuopus kyllä söisi kuinka paljon vain.
Tuota mysliäkin jäin miettimään, eikö niissä juuri murojen lailla ole usein paljon suolaa, joten ei taida ihan vielä olla parasta välipalaa noin pienelle. Mutta kukin tyylillään.
Ja ihan hyvin 1v voi syödä vielä soseitakin välillä ja ainakin niitä valmis lastenruokia ja hedelmäsoseita.
Just tästä olin tulossa kirjoittamaan.Juu makkarakeittoa ei tyttö ole meillä syönyt.Eikä syö myöskään leikkeleitä.
Kinkkukiusausta on syönyt,mutta en usko 2 kinkkusuikaletta tytön lautasella paljon pahaa tekee.![]()
Meillä on mysliä jossa ei todellakaan ole paljon suolaa.Eikä myöskään sokeria.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Itse en kyllä vielä anna makkaraa, nakkeja ja leikkeleita esim. kinkkua 1v, liian suolaisia, sisältää nitriittiä ja lisäaineitakin. Eli makkararuoat kannattaa jättää myöhempään. Muuten ihan normaalia kotiruokaa. Puuro kannattaa antaa aamuin illoin, meillä esikoinne oli varsinainen puurohirmu reilut pari vuotta. Puurosta saa kuitua, noin pieni ei vielä useinkaan jaksa syödä riittävästi leipää. Tosin meidän kuopus kyllä söisi kuinka paljon vain.
Just tästä olin tulossa kirjoittamaan.Juu makkarakeittoa ei tyttö ole meillä syönyt.Eikä syö myöskään leikkeleitä.
Kinkkukiusausta on syönyt,mutta en usko 2 kinkkusuikaletta tytön lautasella paljon pahaa tekee.![]()
Meillä on mysliä jossa ei todellakaan ole paljon suolaa.Eikä myöskään sokeria.
Meillä jos on makkarakeittoa ruokana, niin laitan Albertin lautaselle vaan perunaa ja kasviksia, ja 1-2 pientä makkaran palasta. Ei sitä makkarakeittoa tms. makkararuokaa syödä joka päivä, ei edes joka viikko. En usko, että parista makkaranapalasesta pari kertaa kuukaudessa on mitään haittaa 1-veelle. Eri juttu jos joka päivä söis.