teidän mielestä ihania rotuja tähän kiitos:)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Lalaa
Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Briardit ja (pk ) mäyräkoirat :heart:
piti oikein käydä tuota eka rotua kattomassa:)
Aion itselleni oikein joskus hankkia. Kotona oli aikoinaan noita. Viimeisin kuoli vanhuuteen, aivan ihana yksilö.

Lalaa; Meillä oli kanssa yksi ei-hyvä, ei pärjätty ollenkaan niin kasvattaja otti takaisin ja hankki uuden kodin.
Me pärjäillään, mutta hieman se hankaloittaa elämää, kun vieraitten kanssa saa olla koko ajan varuillaan. Mutta ehdittiin kiintyä ja muuten kelpo koira lastenkin kanssa. Siis se briardi.

Jellonainen harmaana
Pk kääpiömäyräkoira on meillä, ja minusta se on maailman kaunein rotu :) Ulkonäöllisesti pitäisin myös rumankauniista ranskanbulldogista, mutta se on niin sairas rotu etten sellaista haluaisi.

sp
ehdottomasti kääpiösnautseri! ne ovat todella ihania koiria ja viihtyvät myös itekseen eli niitä ei tarvitse kokoajan olla paijjaamassa tai leikkimässä. Todella lapsiystävällisiä ja sopeutuu harrastuksiin myös =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Pk Collie, Westie, Briardi, Bretoni ja sitten se iso valkoinen nallen näköinen luppakorva :heart:
Onhan noita ihania PALJON, mutta nää tuli ekana mieleen.
Mikä tää on? Podhalanskiko?
Muistin vasta rodun nimen - Maremma.
Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).

sia
Schapendoes

http://www.canadasguidetodogs.com/customergraphics/schapendoes1.jpg

(Miten ton kuvan muuten saa liitettyä niin, että se näkyy kuvana tässä ketjussa, eikä vain linkkinä?)

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).
Ihanan näköinen! :heart:
Eikös slovakiankuvatz ole ulkoisesti ihan vastava?
Yhtäkkiseltään cuvac on kyllä aika saman näköinen. Kuvatz taas on unkarilainen, sekin tosin iso ja valkoinen, mut aika eri näköinen muuten.

Riippuu mitä ihanuutta tarkoitetaan :D mutta sen tarkemmin erittelemättä
-venäjänvinttikoira
-afgaaninvinttikoira
-dobermanni :heart:
-jämptit ja norjanharmaat
-griffonit
-chihut
-toy- ja isovillakoirat
-belggareista tervueren ja malikka
-bostoninterrieri
-staffi

:heart: