=)
ranskanbulldoggi, bostoninterrieri, boxeri, mopsi, chihuahua, basset hound, skotlanninterrieri, sharpei...
Me pärjäillään, mutta hieman se hankaloittaa elämää, kun vieraitten kanssa saa olla koko ajan varuillaan. Mutta ehdittiin kiintyä ja muuten kelpo koira lastenkin kanssa. Siis se briardi.Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:Aion itselleni oikein joskus hankkia. Kotona oli aikoinaan noita. Viimeisin kuoli vanhuuteen, aivan ihana yksilö.Alkuperäinen kirjoittaja ap:piti oikein käydä tuota eka rotua kattomassaAlkuperäinen kirjoittaja mammaH:Briardit ja (pk ) mäyräkoirat :heart:
Lalaa; Meillä oli kanssa yksi ei-hyvä, ei pärjätty ollenkaan niin kasvattaja otti takaisin ja hankki uuden kodin.
Muistin vasta rodun nimen - Maremma.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mikä tää on? Podhalanskiko?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Pk Collie, Westie, Briardi, Bretoni ja sitten se iso valkoinen nallen näköinen luppakorva :heart:
Onhan noita ihania PALJON, mutta nää tuli ekana mieleen.
Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Muistin vasta rodun nimen - Maremma.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mikä tää on? Podhalanskiko?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Pk Collie, Westie, Briardi, Bretoni ja sitten se iso valkoinen nallen näköinen luppakorva :heart:
Onhan noita ihania PALJON, mutta nää tuli ekana mieleen.
Ihanan näköinen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).
Eikös slovakiankuvatz ole ulkoisesti ihan vastava?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ihanan näköinen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).
Yhtäkkiseltään cuvac on kyllä aika saman näköinen. Kuvatz taas on unkarilainen, sekin tosin iso ja valkoinen, mut aika eri näköinen muuten.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Eikös slovakiankuvatz ole ulkoisesti ihan vastava?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ihanan näköinen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, on myös mun top10-listalla. Ykkösenä mulla kuitenkin toi podhalanski (kuva profiilissa).