tyhmiä ei olla, mutta teko oli tyhmä, kuten jo sanoin moneen kertaan!
jos yhtään oot sitten fiksu niin menet ja selvität tilanteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pitänee selvitellä tämä selväksi huomenna kirjein tai ihan ovella, riippuen kumpaa mieltä ystävä on. Itse ehkä olisin ihan ovelle menon kannalla. Mikä lie tilanne vaan siellä nyt..
Muistan kun oltiin 13v ja puhelinluettelosta valittiin mies joka asui vaimonsa kanssa ja sitten lähetettiin kirje muka kiitoksensa yhteisestä yöstä. Anteeksi Kuopioon ja vuosi oli 92 tai 93
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27495146:Viina ja hienot ideat......
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27495264:Naisille ei alkomaholi sovellu nautintoaineeksi
muru ootkos keitolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27495288:En, vaan simassa
sama vika:kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27494809:Osaako naiset miettiäkin? Epäilen suuresti miettimiskyvyn olemassaoloa
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27495311:Okke, saat halin ja pusun :hug: :kiss:
tarjoan wiskin:heart::kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja älä tunnusta;27495291:Oltiin miehen kanssa oltu yhdessä 2 vuotta, kun mulle soitettiin tuntemattomasta numerosta ja nainen toisessa päässä alkoi sättiä ja huutaa, että olen vienyt hänen miehensä. Luulen että soitti väärään numeroon, mutta selvästi tosissaan oli. Miehen kanssa naurettiin makeasti...En tosiaan ollu vieny kenenkään miestä.
Ajan nyt takaa sitä, että jos parisuhde on kunnossa, niin ei eroa kyllä tule nimettömän kirjeen vuoksi.
Ja mä en menis tunnustamaan mitään.
Nimettömänä sitten tunnustus, ettei tuu nenä kipeeks, kun käy naapurissa face to face tunnustamassa?:kieh: