Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Otan riskin ja otan vastaan peetäkin. :xmas:
Sun kannattais laittaa vähän volyymia hiuksiin. Se tasapainoittaisi pään muotoa. Vai onko tuo kuvakulma vaan vääristävä?
Mitähän vikaa mun päänmuodossa muka on.![]()
Ei ole mulla tuollaiset hiukset enää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Otan riskin ja otan vastaan peetäkin. :xmas:
Sun kannattais laittaa vähän volyymia hiuksiin. Se tasapainoittaisi pään muotoa. Vai onko tuo kuvakulma vaan vääristävä?
Mitähän vikaa mun päänmuodossa muka on.![]()
Ei ole mulla tuollaiset hiukset enää.
![]()
Neiti Swing ei vaan katsos kestä sitä, että joku on erikoisen, massasta erottuvan näköinen. Hän kun itse on sellainen hiirulainen, massaan hukkuvan, tavallisen tallaajan näköinen, niin täytyy yrittää päteä mielipiteillään ja sitä kautta saada sitä huomiota![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:susta tulee aina mieleen lämmin kesäilta ja kukkaketo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:susta tulee aina mieleen lämmin kesäilta ja kukkaketo![]()
Ai ku kiva, se on ehdottomasti tarkotus. Tuntuu elävältä vaan kesällä, kun on lämmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onksulla boogy, sivuponnari?Tuleepas kesää ikävä tosta kuvasta. No kohta se tullee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=102800204
tykkäätsä tytöistä?