Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mitä mieskin sanois kun tulee töistä ja kone ihan kakassa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mitä mieskin sanois kun tulee töistä ja kone ihan kakassa....
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:onko tarpeeksi iso omakuva?
On aikas hieno =) Kivat kikkarat.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:edelleen pala naamaa profiilissa ...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mitä mieskin sanois kun tulee töistä ja kone ihan kakassa....
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oon pahoillani kuvaan epäsopivista lenkkareista
http://www.aijaa.com/v.php?i=4093305.jpg
hirvee kolttu ja ei sopivat yhteen koko kokonaisuus. karseen keltaset sukkikset ja ja ja
onko teillä rahat loppu vai mikä on? Säälittää tyttöpieni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Okei.:xmas: No mä kuulemma näytän vanhemmalta kuin mitä olen (irl kuitenkin olen kuullut päinvastaista... ), täytän tädiltä (aika kaukana olen siitä ), näytän tiukkikselta (vielä kauempana siitä ). B)
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Okei.:xmas: No mä kuulemma näytän vanhemmalta kuin mitä olen (irl kuitenkin olen kuullut päinvastaista... ), täytän tädiltä (aika kaukana olen siitä ), näytän tiukkikselta (vielä kauempana siitä ). B)
sä oot nussukkamussukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Niin, että mikä?!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Profiilissa yllättäen![]()
Katsomattakin tiedän mitä näen ja tiedät mitä siihen sanon.....
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Profiilissa yllättäen![]()
Et tykkää mun uudesta hienosta kuvasta :'(
Vitsi että tuo skorpparikuva on kyllä hiano...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Niin, että mikä?!![]()
![]()
semmonen nussukkamussukka....jota rutistellaan ja pussaillaan ja silitellään ja ja silleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Scarlettista oli ihan erinäköinen mielikuva, hämmästyin sillon ku eka kerran näin kuvas..en osaa selittää millanen mielikuva, mutta erilainen=)
Niin, että mikä?!![]()
![]()
semmonen nussukkamussukka....jota rutistellaan ja pussaillaan ja silitellään ja ja silleen![]()
Kas kun ei nussukkatussukka. Sitäkin rutistellaan ja pussaillaan ja silitellään ja silleenNiin, ja tietysti n... Ja silleen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Profiilissa yllättäen![]()
Et tykkää mun uudesta hienosta kuvasta :'(
Vitsi että tuo skorpparikuva on kyllä hiano...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Otan riskin ja otan vastaan peetäkin. :xmas:
Sun kannattais laittaa vähän volyymia hiuksiin. Se tasapainoittaisi pään muotoa. Vai onko tuo kuvakulma vaan vääristävä?
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sun kannattais laittaa vähän volyymia hiuksiin. Se tasapainoittaisi pään muotoa. Vai onko tuo kuvakulma vaan vääristävä?