tehtailetko lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady darknight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lady darknight

Vieras
älkää tiukkapipot hermostuko, sillä minä en säästele sanojani...suoraan sanottuna mun mielestä raskaana oleva nainen on ruma ällötys. hyi, sitä isoa mahaa, jota esitellään pitkin ja poikin kyliä..synnytyksen jälkeen sitä ihastellaan pientä nyyttiä ja rakkauden hedelmää..wtf!! se oo mikään rakkaudenhedelmä vaan mätisäkki. inhoan sanaa rakkaus..yöks. se saa aikaan pahoja kylmiä väreitä. rakkaus kestää vain vähän aikaa ja se on illuusio, jota luullaan ihanaksi, mutta ei se sitä ole..rakkaus on tuskaa! älkää rakastuko..huomaatte sen siinä vaiheessa kun toinen osapuoli on lähtenyt kauniimman ja paremman vaihtoehdon matkaan ja sinä itket silmäsi pihalle ja sydämesi on särjetty. anteeksi, mutta tää on karu totuus.

Kyllä "tehtailen" ja aion esitellä tätä neljättä nyyttiänikin kylillä. Ja sitä ennen kaamean isoa mahaani. Ja pahaksi onneksi vielä rakastan puolisoani ja lapsiani.
Toivon sinulle parempaa rakkaus elämää!

Totuus on jokaiselle omanlaisensa ja alati muuttuva. Onneksi huomisen totuutta ei vielä tänään tiedä aja eilisen totuus on jo mennyt. Rakkaus on kuitenkin ainoa pysyvä suure tässä olomuodossa.

Alkuperäinen kirjoittaja omanlainen:
Totuus on jokaiselle omanlaisensa ja alati muuttuva. Onneksi huomisen totuutta ei vielä tänään tiedä aja eilisen totuus on jo mennyt. Rakkaus on kuitenkin ainoa pysyvä suure tässä olomuodossa.

älä jauha sontaa..viha on ainoa joka jyrää tässä maailmassa ja samoin ahneus.

Alkuperäinen kirjoittaja lady darknight:
Alkuperäinen kirjoittaja omanlainen:

älä jauha sontaa..viha on ainoa joka jyrää tässä maailmassa ja samoin ahneus.

Totta tuokin mutta sillon jos kaikki ajattelevat noin ja katkeroituvat noin pahasti niin jokaiselle meistä tulee paha elämä. Kyllä se rakkaus on kuitenkin joka ilon tuo ja elämälle merkityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Sä et oo varmaan koskaan saanu sitä omaa nyyttiä...

en olekaan :'( mutta en tiiä haluanako enää ikinä yöks. lapset huutaa ja meluaa ja kinuaa.

Kinuathan tuota itsekin. Usein se vain niin on, että kun joku on pielessä, niin siitä on sanottava. Niin aikuisilla kuin lapsillakin.

en olekaan :'( mutta en tiiä haluanako enää ikinä yöks. lapset huutaa ja meluaa ja kinuaa.

sulla ois paljon opittavaa lapsista. Esimerkkinä pyyteetön rakkaus, sellaistakin voi äitinä kokea.

lady darknight... Voi sua =(

Etkö koskaan ole kokenut rakkautta? Etkö koskaan sitä miten ihana oma raskausmasu voi tuntua? Sitä miten avuton lapsi voi ihana olla!

Pahoitteluni. Toivottavasti tulevaisuus toisi Sinulle parempaa...

sulla ois paljon opittavaa lapsista. Esimerkkinä pyyteetön rakkaus, sellaistakin voi äitinä kokea.

milaista pyyteetöntä rakkautta lapset antaa?

Voi kuulosti kyllä ap. elämäänsä kyllästyneeltä/pettyneeltä. Minä tehtailen viidettä ja nautin kokorahan edestä. Mies on ihana ja lapset myös. Aurinkoista kesää vaan ap:lle ;)

älkää tiukkapipot hermostuko, sillä minä en säästele sanojani...suoraan sanottuna mun mielestä raskaana oleva nainen on ruma ällötys. hyi, sitä isoa mahaa, jota esitellään pitkin ja poikin kyliä..synnytyksen jälkeen sitä ihastellaan pientä nyyttiä ja rakkauden hedelmää..wtf!! se oo mikään rakkaudenhedelmä vaan mätisäkki. inhoan sanaa rakkaus..yöks. se saa aikaan pahoja kylmiä väreitä. rakkaus kestää vain vähän aikaa ja se on illuusio, jota luullaan ihanaksi, mutta ei se sitä ole..rakkaus on tuskaa! älkää rakastuko..huomaatte sen siinä vaiheessa kun toinen osapuoli on lähtenyt kauniimman ja paremman vaihtoehdon matkaan ja sinä itket silmäsi pihalle ja sydämesi on särjetty. anteeksi, mutta tää on karu totuus.

Voi sua. Kyllä sinäkin joskus ehkä oman rakkauden hedelmäsi saat. Minulla on kaksi, ja vatsani oli molemmilla kerroilla tosi kaunis.. Ja itse hehkuin myös, totta kai :heart:

Yhteistyössä