teholaihikselle synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puntarissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puntarissa

Vieras
kokemuksia te jotka ootte ruvenneet urakalla laihduttamaan synnytyksen jälkeen.. miten ootte onnistuneet ja kuinka paljon on lähtenyt.. Mitä keinoja ootte käyttäneet ja miten paljon on jäänyt aikaa esim. harrastusliikunnalle yms... onko täällä sellaisia joilla paino nousi liikaa raskauden aikana mutta sai silti nopeasti pois...

Mulla nousi raskauden aikana 34 kg paino ja kaikki jäi synnytyksen jälkeen.Vuosi siitä olin entisissä mitoissa.Sitten rupesinki heti odottamaan toista lastamme, paino nousi taas 34 kg.Kun synnytyksestä oli 2kk, rupesin laihiksella.Meni reilu vuosi, olin tavotepainossa.nyt sitten koitan saada vielä joitain kiloja pois.Vaikkei mulla varsinaisest ylipainoa enää ole, mutta haluan päästä samaan painoon, ku sillo, kun tapasin mieheni.Kehtaa sitten ensi kesänä alttarille astella ;)

Painonvartijoiden pisteitä laskeskelin.Ekalla kertaa olin ryhmässä, nyt tokalla kertaa noudatin kotona ohjeita.Välillä oli parempia viikkoja, välillä huonompia, mut koskaan en luovuttanu.
Nyt oon löytänyt pitkästä aikaa liikunnan ilonki :)

eipä siinä kepulikonstit auta. 1500 kaloria per päivä, 3-5 kertaa viikossa hikilikuntaa. Herkut pois täysin, myös leipä. kasviksia ja marjoja paljon, puuroja. perunaa lautaselle vain 2 tai 3, riisiä, makaroonia keitettynä 1 dl lautaselle ja desi kastiketta, loput salaattia. Syön 5 kertaa päivässä, enkä ole nälästä pahemmin kärsinyt. Toki joskus maistan muutaman karkin, mutta se on sitten jostain muusta pois.

tarkoitus on muttaa pysyvästi ruokailutottumuksia ja elämäntapaa. Noin 2kk ja 5-6kg lähtenyt ja kroppa kiinteytynyt. hitaasti pääsee pysyvimpiin tuloksiin kuin ihme dieteillä. Itse en ole laihiksella vaan opettele uuttaa tapaa viettää loppuelämääni. Olen 166cm ja paina 70kg ja ainakin 5kg olis tarkoitus pudottaa. Kivalta tuntuu kun ennen liian tiukat housut mahtuu kevyesti päälle. ja työkaverit sanoo minun laihtuneen, itsetunto on kasvanut ja fyysinen ja psyykkinen jaksaminen. liikunta on moneen vaivaa oiva lääke!

Yhteistyössä