Tehkää tää testi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jooko?:
senkin enni, mä halusin laittaa jollekkn palstalle minkä tiiän!!!! Lapsi tulee VASTA ainakin 10 vuoden kuluttua!!!! Törppö!

eikun mulla alko menkat niin oon miettiny mun poikaystävän kanssa että olis jos korkee aika tehä lapsi <3<3
 

Yhteistyössä