Tehdänkö pino, mikä lounas teillä tänään?+kuva:)

Kuvaa en voi laittaa, kun lounaat on jo mahassa :) Mutta eilen tehtyjä jauhelihapihvejä ja eilisiä perunoita paistinpannulla paistettuna + salaattia.

Päivälliseksi syödään pizzaa.. Mulla on semmonen flunssa, ettei oikein ruuanlaitto houkuta.

mä söin 2 isoa siivua kalkkunarullaa, 200 g porkkanoita, kevyt kermaviiliä 2 rkl, jälkkäriksi smoothie, jossa oli i persikka, 200 g pakastemustikoita, 1 dl maustamatonta jogurttia, 200 g vesimeloonia ja 1 dl rasvatonta maitoa. Maha on aikas täynnä. Kuvaa ei nyt ole koska ruokailusta on tunti.

Alkuperäinen kirjoittaja sk:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja sk:
Savanna, onhan tuo itse tehtyä muusia? :)

kyllä, en mä lapsille anna valmis muusi :/ tai tosi harvoin

Hyvä hyvä :) Näin myös meillä, en edes söis kaupan muuseja. :)

ja muuten melkein aina luomua ruokaa annan :D , itse voin mitä vaan syödä

Meillä muksut söi eilistä lohipastaa, mies söi eilis iltapäivän peruna-porkkana-jauhelihalaatikkoa ja minä pinaattikeittoa ja kanamunan... heh olipa aikas sekalaiset ruoat :D

Minä söin lapsineni lounaan hesellä, reilu vuosikas maistoi ekaa kertaa hampparia *nolo* mut joo, sai se ranskalaisiakin maistaa, vaiks ne on musta pahemmat, ku on suolaisia. Ikuisuus sit syöty viimeks hese-pullaa, eikä mun maha ainakaan tykännyt. 4 vuotias söi kyl hirmu annoksen, ihmettelen mihin mahaan. Päiväruoka kun oli äsken, spagettia ja jauhelihatomaattikastiketta, niin ei sit jaksanutkaan syödä juuri mitään :( Enpä syönyt kyl minäkään juuri mitään...

Yhteistyössä