Tehdäänkö yhdessä muistilista!?

Ollaan lähdössä viikoksi reissuun (aurinkoon) ja kohta tarttis ruveta pakkaamaan. Mitä tarttee ottaa mukaan ja mitä asioita täytyy vielä hoitaa?

- Matkavakuutus täytyy ottaa
- Passit on huolehdittu, että on voimassa

- Apteekista iso kasa lääkkeitä (mm antihistamiinit, särkylääkkeet, maitohappobakteerit ripulilääkkeet, laastareita ja rakkolaastareita, desinfektioainetta)
-käsidesi
-aurinkorasvaa ja body lotionia
-samppoo ja saippua (allergisten on pakko viedä nämäkin mukana)
-Kengät, siis jalassa olevien lisäksi
-hattu/lippis/huivi
-parit uikkarit
-pyyhkeet
-dödö, hammasjutut, höylä,kampa/harja
-Kuinka paljon vaatteita lapsille viikoksi tarttee matkaan?

-lapsille kirjoja ja värityskirjat
 
ccc
Käsidesi.

Minä pakkasin vaatetta IHAN likkaa mukaan. Riittää, kun on menomatkalle ja tulomatkalle suomeen pitkähihaiset paidat ja pitkäthousut, jos täällä on kylmä.
Lämpimässä ei sukkia tai pitkiäkalsareita käytetä :whistle:

Lisäksi paikanpäältä tulee varmasti vaatetta ostettua.

Eikä ole väliä, vaikka jotain unohtuisikin, sitä on taatusti tarjolla kohdemaassakin =).

Passit ja matkaliput & henkilökohtaiset lääkkeet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Riittäisköhän 4 t-paitaa ja sortseja/hametta?Lapsille siis.
Riittää. Käytä paikallisia pesuloita, jos tarvii. Minä vein Intiassa pesulaan ainakin 5 miehen t paitaa, omia paitoja, lapsen paitoja, shortseja varmaan yhteensä 20 vaatetta...Maksoi joku 2,50 euroa.
Sain silitettynä paketissa takaisin :D.

Riippuu tietysti MINNE olette menossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Jotain rakkolaastareita ottaisin mukaan jos kengät päsee hiertämään niin ei mene kävelyreissut pilalle :wave:
Tähän lisäisin, että kannattaa ottaa mukaan jo käytetyt kengät, ein lähtisi upouusilla sandaaleilla tinssaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Jotain rakkolaastareita ottaisin mukaan jos kengät päsee hiertämään niin ei mene kävelyreissut pilalle :wave:
Totta!
Ja moikka vaan, mites hurisee? :wave:

Täällähän tämä!! Kiirusta on pitänyt, hellettä ja rantaelämää
:D Tulikin jo vähän Mymmistä ikävä B) :wave:
Mä laitoin sulle viestiä tolle toiselle puolelle!! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Käsidesi.

Minä pakkasin vaatetta IHAN likkaa mukaan. Riittää, kun on menomatkalle ja tulomatkalle suomeen pitkähihaiset paidat ja pitkäthousut, jos täällä on kylmä.
Lämpimässä ei sukkia tai pitkiäkalsareita käytetä :whistle:

Lisäksi paikanpäältä tulee varmasti vaatetta ostettua.

Eikä ole väliä, vaikka jotain unohtuisikin, sitä on taatusti tarjolla kohdemaassakin =).

Passit ja matkaliput & henkilökohtaiset lääkkeet.
Muistathan sitten että lentokoneeseen ei saa viedä yli 70% alkoholia, ruumaankaan. Käsidesit useimmiten on juuri sellaisia, poikkeuksiakin toki on.
 

Yhteistyössä