Tehdäänkö tutustumiskierros?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
- Mistä olet? Luudan ja kattilan nykyinen sijoituspaikka on Pori
- Ikäsi? 30v
- Lasten iät ja sukupuolet? Tyttö, pian 6v
- Perhetilanne? Naimisissa sekä miehen että yrityksen kans.

Toistaseks jaloissa pyörii myös 2 kissaa, tosin toisella taitaa olla jo lähtölaskenta käynnissä :(
Missä päin Poria? Sun tyttö menee eskariin? Minne? Mikä yritys sulla on? :D Mä oon utelias :D
 
"koppis"
Keittiönoita: Etkö ole töissä, kun voit lähteä pitkällekin matkalle? Tiedän, että olet palstavakkari, mutta en muista..

Itse olen 40v. (ihanaa, että 50 veenäkin elämä on ihanaa, nytkin on!)
Lapsia mulla on kolme: 11v., 9v. ja 4v.
Avioliitossa elän ja asun Pohjois-Savossa. Ei lemmikkejä, pihassa lyllertää jos minkälaista metsän elukkaa..
 
Keittiönoita
[QUOTE="koppis";26746297]Keittiönoita: Etkö ole töissä, kun voit lähteä pitkällekin matkalle? Tiedän, että olet palstavakkari, mutta en muista..

Itse olen 40v. (ihanaa, että 50 veenäkin elämä on ihanaa, nytkin on!)
Lapsia mulla on kolme: 11v., 9v. ja 4v.
Avioliitossa elän ja asun Pohjois-Savossa. Ei lemmikkejä, pihassa lyllertää jos minkälaista metsän elukkaa..[/QUOTE]
Olen töissä, mutta mulla on tälläkin hetkellä 24 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa. Ja voin tehdä töitäkin ihan mistä päin maailmaa tahansa, kunhan sieltä löytyy nettiyhteys.
 
ikä: 30v
perhe: 11v pojan äiti ja marokkolaisen "parta-hamsterin" vaimo jo 12vuotta (tuli viime viikon lauantaina täyteen). Ja lemmikkeinä 2 ruotsalaista gerbiiliä ( :LOL: ) jotka muuten täytti 1v meidän 12v hääpäivänä.
mistä: sieltä sun täältä ja vähän kaikkialta. Juuriltaa karjalainen, syntyjää savolaenen. Tän hetkinen majapaikka Espoossa.
muuta: opiskelen 3:tta ammattia itselleni
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;26746378:
Meri-Porissa. Oon ite eskarissa(kin) avustajana, siks kysyin :)
Mitä sä kuljetat? :)
Me asuttiin jokunen vuosi sitten Metsämaalla, eli sekin on suht tuttua seutua.
Mä kuljetan pääasiassa itseäni ;) Kuskit ajaa millon mitäkin, toinen pääasiassa roskia ja toinen ajaa roskien lisäks nostimia, rakennustarvikkeita jne.
 
Pääkaupunkiseudulta
35 v.
Poika kohta 2 v.
Mies jonka kanssa pidetty yhtä kohta puoli elämää, koti-isä
Harrastuksina valokuvaus, bloggaaminen, kodin laittelu, kavereille kokkailu ja täällä netissä roikkuminen :D

Tykkään Kaksplussassa käydä keskusteluja lastenkasvatuksesta, (mielen)terveysasioista, kommetoin mielelläni jos kysytään esteettistä mielipidettä tai kaivataan tukea ihmissuhdeasioissa.
 
Me asuttiin jokunen vuosi sitten Metsämaalla, eli sekin on suht tuttua seutua.
Mä kuljetan pääasiassa itseäni ;) Kuskit ajaa millon mitäkin, toinen pääasiassa roskia ja toinen ajaa roskien lisäks nostimia, rakennustarvikkeita jne.
Ok, läheltä meitä siis :) Ollaan miehen kanssa koko ikämme asuttu tällä suunnalla, 10km säteellä nykyisestä asuinpaikasta.
Mahdetaanko tuntea jonkun mutkan kautta vähintään? Ollaan kuitenkin suht samaa ikää. :D
Toi firma ei kyllä sano mitään mulle.
 
"koppis"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26746361:
Olen töissä, mutta mulla on tälläkin hetkellä 24 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa. Ja voin tehdä töitäkin ihan mistä päin maailmaa tahansa, kunhan sieltä löytyy nettiyhteys.
Kuulostaa hyvältä työltä! Ja varsinkin, kun siitä kertyy lomaa noin paljon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;26746481:
Ok, läheltä meitä siis :) Ollaan miehen kanssa koko ikämme asuttu tällä suunnalla, 10km säteellä nykyisestä asuinpaikasta.
Mahdetaanko tuntea jonkun mutkan kautta vähintään? Ollaan kuitenkin suht samaa ikää. :D
Toi firma ei kyllä sano mitään mulle.
Luultavasti joku tutun tuttu vähintään, sen verran pienet piirit kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Keittiönoita
[QUOTE="koppis";26746584]Kuulostaa hyvältä työltä! Ja varsinkin, kun siitä kertyy lomaa noin paljon..[/QUOTE]
Lomaa kertyy teoriassa kuten kaikilla muillakin, mutta kun ei ehdi lomiaan pitää, niin niitä jää sitten pitämättä.
 
:wave: Turkulainen, kahden pienen tytön (4 ja 2 v.) äiti täällä. Kierroksia omassa matkamittarissa jo 42, miehellä muutaman vuoden vähemmän. Yhtä ollaan pidetty kohta 9 vuotta ja siitä 3 naimisissa. Teatterista leipäni kapean ansaitsen ja sitä alaa rakastan, mutta jos joskus saan pari tuntia omaa aikaa, menen elokuviin! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä