Tehdäänkö kuvapinoa?

  • Viestiketjun aloittaja viers
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä oon niin tylsä, et laitan saman kuvan kun johonkin aiempaan ketjuun.. mutta siinä sattuu sopivasti olemaan minä sekä lapset :)

http://irc-galleria.net/user/Liuku/picture/115895704
mutta tämä onkin ihana kuva ja niin sopiva paita pikkuisella
=)
en muuten yhtään epäilisi jos joku sanoisi että siinä on siskokset, siis kolmin kappalein...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
ahaa lisää kuvia, suloinen tylleröinen, onko hiukset noin taipuisat oikeasti, vaiko käherretty kuvaan ? :)
Ihan luonnostaan aaltoili pienenä. Nyt ne menee vain takkuun :D
no sittenhän ne on kuin mun hiukset, mullakin oli taipuisat hiukset pienenä, mutta nykyään sähköiset ja takkuiset...ja tyttäreni ovat perineet hiuslaatunsa äidiltään, aamulla todellinen itku ja hammasten kiristys takkujen selvittämisessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no sittenhän ne on kuin mun hiukset, mullakin oli taipuisat hiukset pienenä, mutta nykyään sähköiset ja takkuiset...ja tyttäreni ovat perineet hiuslaatunsa äidiltään, aamulla todellinen itku ja hammasten kiristys takkujen selvittämisessä
Noi hiukset ovat kummasti "suoristuneet" tytöllä, mutta aaltoivat vieläkin. Pienenä, kun leikkasin ihan lyhyeksi ja lähtivät kasvamaan, menivät ihan ihanalle säkkärälle. Mä olen miettinyt mahtaako noista tulla hiljalleen tulla ruskeat vai jäävätkö maantien värisiksi.

Mulla on niiiiiiin älyttömät takut. Mulla ne takut tulee aina tohon oikealle puolelle takaraivoa ja niskaan. Järkyttävää touhua se niiden avaaminen aamuisin (ja päivisin ja iltaisin) Ohuet ja liukkaat hiukset, pienenä ihan vaaleat, sitten tummuivat.

Se oli niin hauska, kun mentiin siskontytön kanssa kampaajalle ja se tarttui minun hiuksien jälkeen siskontytön hiuksiin ja hihkaisi, että me ollaan kyllä ihan lähisukua, kun hiuslaatu on ihan sama. Ehdotti äitiä ja tytärtä.

Meni ihan ohi kyllä topikin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no sittenhän ne on kuin mun hiukset, mullakin oli taipuisat hiukset pienenä, mutta nykyään sähköiset ja takkuiset...ja tyttäreni ovat perineet hiuslaatunsa äidiltään, aamulla todellinen itku ja hammasten kiristys takkujen selvittämisessä
Noi hiukset ovat kummasti "suoristuneet" tytöllä, mutta aaltoivat vieläkin. Pienenä, kun leikkasin ihan lyhyeksi ja lähtivät kasvamaan, menivät ihan ihanalle säkkärälle. Mä olen miettinyt mahtaako noista tulla hiljalleen tulla ruskeat vai jäävätkö maantien värisiksi.

Mulla on niiiiiiin älyttömät takut. Mulla ne takut tulee aina tohon oikealle puolelle takaraivoa ja niskaan. Järkyttävää touhua se niiden avaaminen aamuisin (ja päivisin ja iltaisin) Ohuet ja liukkaat hiukset, pienenä ihan vaaleat, sitten tummuivat.

Se oli niin hauska, kun mentiin siskontytön kanssa kampaajalle ja se tarttui minun hiuksien jälkeen siskontytön hiuksiin ja hihkaisi, että me ollaan kyllä ihan lähisukua, kun hiuslaatu on ihan sama. Ehdotti äitiä ja tytärtä.

Meni ihan ohi kyllä topikin.
mullakin tulee pahimmat takut niskaan, joskus siellä on kuin joku pieni rastaletti jota ei niin MILLÄÄN saa avattua.
Mun poika jolla oli vaalet hiukset ja jonka hiukset meni niskasta ihan kiharalle, muuten suora tukka on nykyisin mua tummempi, ja hiukset on kauttaaltaan kiharat.
Tytöillä myös vaaleat hiukset mutta näkyvät jo raidoittuvan ihan luonnostaan, tulee tummanruskeita raitoja... veikkaan että brunetteja tulevat olemaan kumpainenkin aikuisena
 

Yhteistyössä