A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei näistä kyllä iso perhe kovin montaa kertaa syö. Me pärjättäs näillä ruuilla korkeintaan 2 päivää ja meitä on 2 aikuista ja 5 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja säästeliäästi syövä:mä aloitan
Kaalipata
kaali 1e
jauheliha 2e
keittojuures 2pss 1e
riisi (0,50 per kerta)
tästä syö isompikin perhe monta kertaa, loppu pakkaseen
Makkarasoppa jätti kattilallinen
makkara 2pkt 2e
keittojuures 2pss 1e
perunat 1e
Kanasotku
riisiä (o,50 kerta)
kanaa 2e
ruokakerma 0,50
porkkanaa (0,50 kerta)
tietysti jos paljon käyttää kasviksia, ei kannata ostaa pakastealtaasta niin saa vieläkin edullisemmin
nämä maksaa 12 euroa ja varmasti syö yli viikon (osan voi laittaa pakkaseen vaikka seuraavaksi viikoksi ja tehdä jotain muuta samalle viikolle, ellei samaa halua syödä enemmän kuin yhden päivän)
no teillä ei olekkaan mikään tavanomaisen kokoinen perhe. Meillä 1 aikuinen ja 2 lasta ja syödään kyllä monta kertaa, iso kattila tulee täyteen noista
Itsehän kirjoitit että näistä syö isompikin perhe monta kertaa ja loput pakkaseen. 2 aikuista ja yksi lapsi ei ole minkään mittapuun mukaan iso.
no kyllä tekin tuosta söisitte ainakin 2 kertaa
mä just laitoin 9 annosta pakkaseen, 4 syötiin tänään (minä äsken viimeisen annoksen ) ja vielä riittää kerraksi, eli yhteensä 16 annosta