syötävän namu
http://www.nightwish.com/gallery/displayimage.php?album=116&pos=1
Jukka Nevalainen
Jukka Nevalainen
Peesaan, linkittäkääs joku kuva tästä komistuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai ai ai....Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Criss Angel...
nam!mikä kuva tästä!ei aina oo mun mielestä yhtä hyvän näkönen,.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesaan, linkittäkääs joku kuva tästä komistuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai ai ai....Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Criss Angel...
Etkä jää. Mä vaan luulin ton kuvan perusteella Saarestoa Raimo Summaseksi (joka sekin on kyllä hot)Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä jään aina näissä NIIIIIN yksin :'(
APUA"!!! RAIMO SUMMANENAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Etkä jää. Mä vaan luulin ton kuvan perusteella Saarestoa Raimo Summaseksi (joka sekin on kyllä hot)Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä jään aina näissä NIIIIIN yksin :'(
Tässä parempi (?) kuva:
Mjaa, no mutta mun makua ei jaa vissiin kukaan. mikä on tietty hyvä, niin kaikki parhaat miehet jää yksin mulle. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä jään aina näissä NIIIIIN yksin :'(
Juu, ei noi masai-miehet oikein sytytä Onko vielä se tuubi kikkelin päässä? En niin tarkkaan katsonutAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mjaa, no mutta mun makua ei jaa vissiin kukaan. mikä on tietty hyvä, niin kaikki parhaat miehet jää yksin mulle. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä jään aina näissä NIIIIIN yksin :'(
Noi oli Australiasta, noi.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Juu, ei noi masai-miehet oikein sytytä Onko vielä se tuubi kikkelin päässä? En niin tarkkaan katsonutAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mjaa, no mutta mun makua ei jaa vissiin kukaan. mikä on tietty hyvä, niin kaikki parhaat miehet jää yksin mulle. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä jään aina näissä NIIIIIN yksin :'(
Ihana Marko Saaresto sellasessa tötterössä olis kyllä..uih
Mä joinaan tähänAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Ja siis nimenomaan Edward Cullen, ei Robert Pattinson.