Aaah yhdyn tähän. Niin monta kertaa livenä nähnyt ja taas hingun keikalleAlkuperäinen kirjoittaja Naminami:Nammm!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mulla on ollut se jo kauan! Saisi tulla mun työ kylään sen uimisen jälkeen niin voisin auttaa sen märän paidan pois ja ne muutkin vaatteet... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä just tilasin sen dvd:n, kaapissa oottais reilu 5h romantiikkaa ku ehtis kattooAlkuperäinen kirjoittaja sori:kuvaa en osaa linkittää, mutta aina ja ikuisesti se sama, eli Colin Firth ylpeydessä ja ennakkoluulossa mister Darcyn roolissa, NAM!!!!
Heh. Mullakin noi nörttipojat ovat salaisena paheena. Ja siis oikeastihan tuo on entinen miesmalli, että kyllä sillä on luusto kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Jollain tapaa oon aina tykännyt tästä "Spenceristä". :heart:
no löytyhän se täältä! Criss on ihan paras! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai ai ai....Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Criss Angel...
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:no löytyhän se täältä! Criss on ihan paras! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai ai ai....Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Criss Angel...
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:http://weblogs.newsday.com/entertainment/tv/blog/jeff20headshot.jpg
Ei ehkis paras kuva, mut
Ai namAlkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:
Maalaa sen linkin siniseksi ja painaa tota kuvaa missä vuoret, aurinko yms. Tekee siitä linkin.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:miten te linkkaatte suoraan noi kuvat??
Pinon paras tähän asti.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:tässä yks namu.. :heart: