R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä70;27180904:Leipomoissa paremmatkin pullat tehään veteen,ei se maito siihen mitää erikoista makua anna,se on se voi joka sen maun antaa!Ja ne jotka on sitä mieltä että kananmunia ei voi jättää pois,niin se kananmuna vaan kuivattaa valmiin omatekoisen pullataikinan paljon nopeammin,kuin munattomanJa se vielä että nykyään on ohjeista vähennetty suolaa aika paljon,mutta kyllä sen heti huomaa kun joku tekee suolatonta pullaa,se on mautonta..Mä teen ite aina veteen ja ilman munia ja aina on tullu tosi hyviä pullia,voi on se mikä antaa pullaan sen kunnon maun.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27180656:Maitoon aina. Kulutusmaitoon. Kulutusmaito ja voi kuuluvat pullataikinaan. Kevytmaito, rasvaton maito, vesi tai margariini ei mun pullataikinaani kuulu.
Useimmat kaupan pullatkin on tehty veteen
Ai siitähän se johtuu että kaupan pulla on pahaa :snotty:
Meillä oli monta vuotta, kun en leiponut lainkaan pullaa. Ei saanut voita eikä kulutusmaitoa laktoosittomina, joten oltiin ilman pullaa. Nyt onneksi jo saa, muttei pulla silti meidän jokapäiväiseen ruokavalioomme kuulu. Pari kolme kertaa vuodessa leivon pullaa.Juuri näin, jos vaan haluaa hyvää pullaa.
Sämpylät ovat erikseen.
ei eroa huomaa jos hyvin pullan osaa tehdä. Leipureille opetetaa koulussa tekemää pulla veteen.
No jos tehdään veteen, niin eikös se ole sämpylätaikinaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27180656:Maitoon aina. Kulutusmaitoon. Kulutusmaito ja voi kuuluvat pullataikinaan. Kevytmaito, rasvaton maito, vesi tai margariini ei mun pullataikinaani kuulu.
No jos tehdään veteen, niin eikös se ole sämpylätaikinaa?![]()
Tarkoitaako se sitä,että en ole maitoo tehtyä pullaa maistanut. voin kertoa ,että olen ja se ei ole ii hyvää kuin veteen tehty
Älä hassuttele itse